אחמאדינאג'ד השמיץ בפני עצרת האו"ם את העולם הציוני, את ישראל ואת ארה"ב

הנשיא האיראני בנאומו "דן" בסבלם של מילארדי אנשים רעבים בעולם ; הזהיר את המערב החומרני כי "יד האל תצא מהחברות החלשות ותנקום בחסרי האמונה"

נשיא איראן מחמוד אחמאדינאג'ד נשא נאום קיצוני בעצרת האו"ם בניו-יורק נגד ה"ציונים" והסיוע אותו הם מקבלים מהאו"ם ומהמערב. הנשיא האיראני הזהיר את המערב החומרני ש"יד האל תצא מהחברות החלשות ותנקום בחסרי האמונה". "אין לזה סוף חברות שלמות רעבות, עניות. רצון העם באירופה ובארצות הברית נשלט בידי קבוצה קטנה של ציונים", אמר העריץ האיראני ובסוף נאומו אף זכה למחיאות כפיים סוערות.

הנשיא המשיך ואמר "הם קבוצה קטנה של מיעוט ששולטת. זה הרסני לראות שנשיא או מנהיג של מדינות צריכים להגיע ולהשתתף בטקסים של הקהילה הזו (הציונים) כדי לזכות בהנהגה. עמי אירופה לא צריכים לקבל את התכתיבים הציונים. העמים לא צריכים לקבל את תכתיבי הציונים שמנוגדים לשלהם".

"הם חושבים שהם טובים יותר" המשיך הנשיא להשמיץ, "הם רוצים שהעמים יהיו נאמנים לערכיהם החומרנים, הם משנים חברות שלימות לטובתם החומרית. אני אומר שהעם האירני והרוב של האנשים בעולם הם נגד האנשים האלו (הציונים)".

כולם רוצים שלום ושגשוג בינם לבין עצמם אמר אחמאדינג'אד והוסיף כי איראן תומכת באזרחים הפלסטינים שנאבקים בכיבוש. לדבריו של נשיא איראן ארצות הברית הולכת ונחלשת.

"ראו הוזהרתם", פנה הנשיא לנוכחים והמשיך "צריך לחזור לדרך האל, הנביא והאמונה. ידו של האל תצא מהעמים הנדכאים ותשים קץ לקיום שלכם. לכו אחרי האמונה. העם האיראני מוכן להציע לכם שלום ושגשוג. בעזרת האל, המבנה של הגורמים המושחטים בסכנה. שגשוג בידיים שלנו".

אחמאדינאג'ד דיבר על עוני ומחסור של יותר ממיליארד אנשים בעולם וגם שדיבר על כך הצליח לקשר זאת לישראל וטען כי "הציונים, שהם מיעוט קטן, משפיעים לרעה על העולם". עוד הוסיף השליט האיראני כי "העולם הציוני לפני קריסה ואין לו שום דרך לצאת ממה שהוא יצר לעצמו".

נשיא איראן התייחס לנושא הגרעין ואמר כי "לאירן יש זכות כמו כל מדינה לפתח נשק גרעיני למטרות שלום, ולמרות זאת כוחות מסויימים מנסים למנוע באמצעים פוליטיים וכלכליים את הפצתו".

בשנה שעברה, בעת שנאם אחמאדינאג'ד התפרצה קרנית גלווסר, אלמנתו של מי שהיה חייל חטוף בידי חיזבאללה אודי גולדווסר והאשימה את נשיא איראן בכך שהוא נתן יד לחטיפת בעלה.

הנשיא הישראלי, שמעון פרס, כבר בלילה (שעון ישראל) לא התאפק וגינה בחריפות את נאומו של נשיא איראן, מחמוד אחמדינג'אד.

פרס הגיב על דברי הנשיא האיראני ואמר כי הוא אנטישמי. "אם העולם לא יתעורר ויעצור בזמן את ייצור הפצצה הגרעינית באיראן, עתיד העולם בסכנה", הזהיר הנשיא הישראלי.