המשפט בלאס-וגאס על המותג "פלאזה" יימשך; השופטת קבעה רף של 30 מיליון דולר

קבוצת זבלדוביץ' ביקשה פיצויים עונשיים בשל תכניותיהן של אלעד ואי.די.בי להשתמש בשם המותג "פלאזה" בלאס-וגאס ; מקבוצת זבלדוביץ' נמסר בתגובה: "אין בכוונתנו להיגרר אחר ספינים, המשפט עדיין נמשך"

שופטת בית המשפט המחוזי בנבאדה, אליזבת' גונזלס, פסקה היום (ד') לטובתן של אלעד גרופ ו-IDB בנוגע לאחת מהטענות שהוגשו נגדה בתביעה של קבוצת תמרס בבעלות איש העסקים פויו זבלדוביץ'.

השופטת קבעה, כי טענת תמרס, לפיה נגרמו לה נזקים מכוונים מעצם כניסתן של אלעד ו-IDB ללאס וגאס עם מותג הפלאזה אינה נכונה, ודחתה טענה זו.

תמרס ביקשה מבית המשפט פיצויים עונשיים בשל עצם תכניותיהן של אלעד ו-IDB להשתמש בשם המותג "פלאזה" בקומפלקס ענק שיכלול מלון וקאזינו ברצועת המלונות בלאס ווגאס. השופטת דחתה כאמור טענה זו, ויצוין, כי לפני מספר ימים דחתה אותה שופטת טענה נוספת של תמרס, בדבר הטעייה מסחרית מצידן של אלעד ו-IDB.

לדברי נשיא אלעד גרופ, מיקי נפתלי, "החלטתה של השופטת גונזלס מהיום מהווה המשך הגיוני לדחייה הקודמת של טענות תמרס בדבר הטעייה. יש לנו טענות חזקות, וזכויותינו על שם המותג העולמי "פלאזה", למלונות ולשירותים נלווים אחרים, מעוגנות זה יותר מ-100 שנים. אנו בטוחים, כי החלטות חשובות אלה יובילו אותנו בבטחה לסיום המשפט".

ממשרד הדובר של קבוצת זבלדוביץ' נמסר בתגובה: "אין בכוונתנו להיגרר אחרי ספינים שמשדרים לחץ ממי שמוציא אותם. המשפט עדיין נמשך ונדונים בו שני סעיפים: השימוש במותג ה"פלאזה", וקביעת פיצויים עונשיים. השופטת סה"כ קבעה כי המושבעים לאי יוכלו לפסוק פיצויים הגבוהים ממה שאנחנו מבקשים - 30 מיליון דולר".