ביהמ"ש: ברגר קינג תרכוש את בורגראנץ' ב-25 מיליון שקל, בכפוף לאישור הממונה על ההגבלים

(עדכון) - האחים אורגד, בעלי ברגר קינג, העלו הבוקר את הצעתם לרכישת הרשת ; אם הממונה על ההגבלים לא תאשר את העסקה - תועבר בורגראנץ' לבעלותו של המשקיע היהודי-רוסי מרב אלשווילי, שהציע 17 מיליון שקל

בית המשפט המחוזי בתל-אביב הכריז היום (ה') על זכייתה המותנית של קבוצת ברגר קינג שבבעלות האחים אורגד ברכישת רשת בורגראנץ', זאת לאחר שהעלתה את הצעתה לסך של 25 מיליון שקל.

הזכייה של האחים אורגד מותנית באישור העסקה על-ידי הממונה על ההגבלים העסקיים, וזאת עד לסוף חודש אוקטובר.

אם הממונה על ההגבלים לא תאשר את העסקה - תועבר בורגראנץ' לבעלותו של המשקיע היהודי-רוסי מרב אלשווילי, שהציע 17 מיליון שקל, ואשר הצעתו זכתה לתמיכת הכונס והמפרקים הזמניים של בורגראנץ'.

כזכור, המפרקים הזמניים והכונס של רשת בורגראנץ' ביקשו אתמול (ד') מנשיא בית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופט אורי גורן, לאשר מחר את מכירתה של בורגראנץ' לקבוצת G.M.R. WORLDWIDE HOSPITALITY, שבבעלות איש העסקים היהודי-רוסי מרב אלשווילי, תמורת 17 מיליון שקל.

עם פתיחת הדיון בבקשה הבוקר הודיעו האחים אורגד, בעלי רשת ברגר קינג, כי הם מעלים את הצעתם לרכישת בורגראנץ' לסכום של 25 מיליון שקל.

יצויין כי בתחילה עמדה ההצעה של האחים אורגד על 16 מיליון שקל, ובמהלך המשא-ומתן הם הביעו נכונות להעלות את הצעתם ל-20 מיליון שקל - ואולם הכונס והמפרקים הזמניים סבורים כי יש להמליץ על הצעתו של מרב אלשווילי כהצעה הזוכה, כיוון שהצעה זו היא ברובה במזומן - בעוד שמחצית מסכום התמורה של האחים אורגד פרוס על פני 5 שנים.

בא-כוחו של אלשווילי, עו"ד שי רווה, לא הגיב בשם מרשו על ההצעה החדשה של האחים אורגד - דהיינו ההצעה עומדת עדיין על סכום של 17 מיליון שקל.

יצויין עוד כי האחים אורגד הציעו עוד להעמיד אשראי של 3 מיליון שקל לתקופת הביניים עד להחלטה הסופית של הממונה על ההגבלים העסקיים.