קוקה-קולה - הפרסומת האהובה ביותר השבוע; מגה - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: שתי פרסומות מתחום האופנה הצליחו השבוע להיכנס לטבלה - פוקס באמצעות זרמון-גולדמן וקסטרו באמצעות ראובני-פרידן

הפרסומת של קוקה-קולה באמצעות קבוצת דחף מתמקמת בראש טבלת הפרסומות האהובות עם שיעור אהדה העומד על 16.4%. באשר לזכירות, הפרסומת מתמקמת במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעור אהדה של 9.3%, שיעור הדומה לשיעור הזכירות הממוצע של הפרסומות הזכורות ביותר בחצי שנה האחרונה.

כבר בשבוע הראשון באוויר, הפרסומת של רשת מגה, באמצעות מקאן-אריקסון, מתמקמת במקום הראשון ברשימת הפרסומות הזכורות, עם שיעור זכירות העומד על 13%. עוצמת הזכירות לפרסומת, בהתאם למדד גיאוקרטוגרפיה, גבוהה מאד ועומדת על 1.44, כשהמשמעות הינה ששיעור הזכירות לפרסומת גבוה ב-44% משיעור הזכירות הממוצע של הפרסומות הזכורות ביותר בחצי שנה האחרונה. באשר לאהדה הפרסומת מצליחה פחות, ורושמת שיעור אהדה של 5.1%.

בשבוע שבו שודרו מספר פרסומות לרשתות בגדים, מצליחות להיכנס לסבב שתי פרסומות: של פוקס באמצעות זרמון-גולדמן, ושל קסטרו באמצעות ראובני-פרידן.

בהשוואה בין הפרסומות, הפרסומת לפוקס זוכה להישגים גבוהים יותר מזו של קסטרו, וזאת על אף שהאחרונה זכתה השבוע להשקעה גדולה יותר, באופן משמעותי, במונחי זמן מדיה (נתוני יפעת בקרת פרסום). פוקס מתמקמת במקום החמישי ברשימת הפרסומות הזכורות, עם שיעור זכירות של 4.7% ומקדימה במקום אחד את הפרסומת של קסטרו שרושמת שיעור זכירות של 4.1%.

בטבלת הפרסומות האהובות הפער אף גדול יותר, כאשר הפרסומת של פוקס מגיעה למקום השלישי, עם שיעור אהדה של 14.8. שיעורי האהדה לפרסומת של קסטרו מגלים פער מגדרי ניכר, לפיו נשים מחבבות את הפרסומת בשיעור הגבוה פי 6 מזה שנרשם בקרב גברים.

סך ההשקעה השבוע גבוה מזה של שבוע שעבר ועומד על 38.2 מיליון דולר לעומת השקעה כוללת של 37.6 מיליון דולר שבוע שעבר. סך הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בזמן מדיה גבוה אך במעט מזה של שבוע שעבר ועומד על 279 פרסומות וחסויות לעומת 274 שבוע שעבר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).