Dell משיקה בישראל סדרת מחשבים ניידים חדשה

למרות הדיווחים של החברה בשבועיים האחרונים על היחלשות הביקוש במחשבים ניידים מתוצרתה, Dell בארץ מעבירה מסרים אופטימיים יותר

המחשבים הניידים החדשים של דל הושקו גם בארץ

חברת Dell השיקה בשבוע שעבר בישראל סדרת מחשבים ניידים חדשה, זאת בעקבות ההשקה בעולם. למרות הדיווחים של החברה בשבועיים האחרונים על היחלשות הביקוש במחשבים ניידים מתוצרתה, דל בארץ מעבירה מסרים יותר אופטימיים. לדברי רענן ביבר, מנכ"ל דל ישראל, "דל ממשיכה גם השנה לצמוח - והיא מדורגת במקום השני בישראל במכירות מחשבים אישיים, ניידים ושרתים על-פי IDC".

סדרת המחשבים הניידים החדשה - Latitude, שסמלה הוא האות E, מחליפה את סדרת ה-D שנמכרה עד עכשיו. בין החידושים, כוללת הסדרה מחשבים שמיועדים לאנשי עסקים: שני דגמי אולטרה ניידים בגודל 12.1 אינץ' ו-13.3 אינץ' ובמשקל של החל מ-1 ק"ג ו-1.54 ק"ג (E4200 ו-E4300) ושני דגמים בסיסיים בגדלי 14.1 אינץ' ו-15.4 אינץ' (E6400 ו-E6500) ודגם מארז מוקשח למחצה בגודל 14 אינץ' (E6400 ATG). דגם זה נבנה ונבדק על-פי דל במטרה לעמוד בפני אבק, תנודות ולחות.

בדל מציינים כי המחשבים החדשים מגיעים עם טכנולוגיית Latitude ON, המאפשרת גישה כמעט מיידית למיילים, לוח שנה ואנשי קשר ללא צורך באתחול מערכת ההפעלה הראשית של המחשב.

חוץ ממחשבים ניידים לקהל העסקי, השיקה החברה גם את ה-Studio Hybrid - מחשב שולחני קטן. המחשב מתאים במיוחד לחיבור לטלוויזיות באמצעות יציאת ה-HDMI המאפשרת לצפות בתכני HD. המחשב כולל גם כונן בלו-ריי, ממיר טלוויזיה ומקלדת אלחוטית. בדל מציינים שהמחשב קטן ב-80% ממארז מיני-טאואר אופייני של מחשב שולחני, הוא צורך עד 70% פחות חשמל ותואם את דרישות תקן Energy Star 4.0 של הסוכנות האמריקנית לאיכות הסביבה לצריכת אנרגיה מופחתת.