חוזה המשך לאמדוקס עם ספקית הכבלים האמריקנית קומקאסט

אמדוקס לא פרסמה מהו היקפו הכספי של החוזה, אך ההערכות הן כי מדובר בחוזה גדול

ביום שני נסחרה מניית אמדוקס בשפל של שנה, אך שלשום היא התאוששה מעט, כשעלתה ב-8.5% למחיר של 27.4 דולר למניה. זאת, על רקע חוזה-המשך שעליו הודיעה, עם ספקית הכבלים האמריקנית הגדולה Comcast. אמדוקס לא פרסמה מהו היקפו הכספי של החוזה, אך ההערכות הן שמדובר בחוזה גדול.

אמדוקס עוסקת בבילינג ומפתחת מערכות לשירות לקוחות וניהול, והיא נסחרת בבורסת ניו-יורק לפי שווי שוק של 5.7 מיליארד דולר. במסגרת החוזה הנוכחי עם קומקאסט, אמדוקס תספק פתרונות שירות לקוחות, בילינג (גביה) ו-OSS - מערכות תמיכה לתפעול היומיומי של העסק.

"קומקאסט ממשיכה להשיק מוצרים ושירותים חדשים, ואמדוקס מציעה פורטפוליו מוצרים שמתמקדים בחוויית הלקוח", מסר בריאן שפרד, מנהל חטיבה באמדוקס. "אנו מחויבים לספק פתרונות שיאפשרו לקומקאסט לפתח ולספק שירותים חדשניים", הוסיף.

זכייתה של אמדוקס בחוזה מגיעה מספר שבועות לאחר ש-CSG המתחרה באמדוקס הודיעה על הרחבת הסכם קיים בינה לבין קומקאסט עד לסוף 2012, כולל בתחומי שירות הלקוחות והבילינג. האנליסט דניאל מירון מבית ההשקעות RBC מתייחס לכך בסקירה שפרסם אתמול, ומזכיר את אכזבת משקיעי אמדוקס כש-CSG הודיעה על הזכייה. עם זאת, לדבריו, הבחירה האסטרטגית של קומקאסט באמדוקס לטווח הארוך מוכיחה ש-CSG נמצאת רק כתמיכה בתהליך. להערכת מירון, לחוזה עם קומקאסט תהיה השפעה מהותית על התוצאות של אמדוקס בשנים הקרובות, ותהיה לו השפעה חיובית על אימוץ הפלטפורמה של אמדוקס (CES 7.5) בידי ספקיות כבלים נוספות.