הבנקים שלהם קורסים, אבל קרדיט הם יכולים לקבל גם מקבוצות הכדורסל שלהם

כך עוזרות קבוצות ה-NBA לאוהדים להתגבר על הבעיות הכלכליות: הנטס ימכרו מנויים ב-440 דולר, הגבייה תתבצע רק בינואר ; הפייסרס יעניקו למנויים כניסה חינם ל-4 משחקי הכנה, ובעקבות כך יפסידו כ-2 מיליון דולר

הנה סטארט-אפ שאוהדי ספורט יאהבו לקרוא עליו: קבלו מנוי היום, שלמו עליו רק ב-2009. קבוצת ה-NBA ניו ג'רזי נטס מציעה לקהל שלה דיל מיוחד, ומוכרת כרטיסים עונתיים ל-41 משחקי הבית שלה בעונה הקרובה, בנוסף ל-4 משחקי הכנה, במחיר של 440 דולר (ממוצע של 10 דולר למשחק), כאשר את התשלום היא תגבה מהם רק בינואר.

הנהלת הקבוצה מליגת הכדורסל האמריקנית נותנת את ההטבה הזו לאוהדיה בעיקר בגלל המשבר הכלכלי שנותן את אותותיו גם על הצרכן הפשוט, ולא רק על חברות גדולות. "כולם בעולם מאבדים את האשראי שלהם. אז אנחנו עושים משהו הפוך - נותנים אשראי לאנשים. קנו עכשיו, שלמו אחר כך", אומר ל"בלומברג" פרד מאנגיוון, סגן נשיא הקבוצה.

המנויים הנ"ל הם הזולים ביותר שמציעים הנטס למכירה, והם מקנים מקום ישיבה בחלק העליון של אולם הקבוצה, ה"קונטיננטל איירליינס ארינה", או במקומות מאחורי הסלים. ימים ספורים לאחר התחלת המבצע, מכרו הנטס כבר 100 מנויים מסוג זה. 15,656 אנשים בממוצע הגיעו לצפות במשחקי הבית של ניו ג'רזי בעונה הקודמת (מקום 21 בליגה מתוך 30).

בתוך כך, קבוצת NBA נוספת הולכת לקראת אוהדיה. אינדיאנה פייסרס הודיעה כי תוותר על הכנסות של כ-2 מיליון דולר, בכך שלא תגבה כסף ממנוייה עבור ארבעת משחקי ההכנה שלה לעונה. כתוצאה מכך, יחסוך כל אוהד שירכוש מנוי בין 40 דולר (במקומות הגרועים) ל-2400 דולר (המקומות היקרים ביותר באולם).