האחים בורוביץ בדרך להסכמות?

גורמים מקורבים לנושא, העריכו כי הצעד בו נקט איזי בורוביץ, עליו דווח לראשונה ב"גלובס" - התפטרותו מיו"רות אל-על, מהווה צעד חשוב בדרך לגיבוש הסכמות אפשריות

בין האחים דדי ואיזי בורוביץ, בעלי השליטה באל-על , מתנהלים בימים האחרונים מגעים לא ישירים להגיע להסכמות ביניהם. כך נודע ל"גלובס". גורמים מקורבים לנושא, העריכו כי הצעד בו נקט איזי בורוביץ, עליו דווח לראשונה ב"גלובס" - התפטרותו מיו"רות אל-על, מהווה צעד חשוב בדרך לגיבוש הסכמות אפשריות.

הסכסוך בין האחים החל בעקבות אי מימוש האופציה שנתן איזי לדדי, לרכוש את מניותיו בכנפיים , המחזיקה באל-על. בעקבות כך, חילט איזי את הערבות הבנקאית שנתן לו דדי, כביטחון למימוש האופציה.

בתוך כך, פעל דדי להדחתו של איזי מיו"רות אל-על, באמצעות ניסיון לגבש רוב להדחתו, ובד בבד - לנסות למצוא אדם חלופי לתפקיד. על רקע זה עלו באחרונה בין היתר, שמותיהם של עמיקם כהן, לשעבר מנכ"ל פרטנר, ועו"ד יודי לוי, יו"ר כנפיים.

בשבועיים האחרונים, השתרר שקט תקשורתי. מתברר, שכל אותו זמן, התנהלו מגעים לא ישירים בין האחים להגיע להסכמות. המגעים התנהלו בין היתר באמצעות עו"ד רלי לשם, המייצג את דדי, לבין עו"ד רונן עדיני, המייצג את איזי. גורמים מקורבים לנושא, העריכו כי בסופו של דבר האחים "יזכרו שהם אחים".

אתמול כאמור הודיע איזי על התפטרותו מתפקיד היו"ר. גורמים מקורבים לנושא, העריכו כי איזי, ביודעו על כוונותיו של אחיו להחליפו, לא רצה להיאחז בקרנות המזבח, ופינה את הכיסא לפני שיעשו זאת עבורו. יחד עם זאת, הוא נשאר לכהן כחבר דירקטוריון, וזאת מאחר שהוא עדיין מבעלי השליטה.

בישיבת הדירקטוריון אתמול מונה אמנון ליפקין-שחק כמ"מ זמני עד לכהונת יו"ר קבוע. עו"ד יודי לוי מונה לסגן יו"ר הדירקטוריון כן צורף לדירקטוריון עמיקם כהן.