למכירה, במחיר הזדמנות של כ-38 מיליון אירו: אצטדיון כדורגל

מועצת העיר של גנואה מאיטליה הודיעה כי בעקבות ההוצאות התפעוליות וחוב של חצי מיליון אירו, היא אינה יכולה להחזיק יותר באצטדיון הכדורגל בעיר, שבו משחקות קבוצות הסרייה A סמפדוריה וגנואה

אצטדיון לואיג'י פראריס, שבו משחקות קבוצות הכדורגל האיטלקיות סמפדוריה וגנואה, מוצע למכירה על ידי הרשויות המקומיות של העיר, בעקבות עלויות התפעול הגדולות שלו. מועצת הספורט בגנואה מאמינה כי במצב הנוכחי, מכירת האצטדיון היא האופציה הטובה ביותר.

70% מהאצטדיון שייך לרשויות המקומיות, כאשר 30% הנותרים נמצאים בבעלות חברת מוצרים מקומית. בהודעה רשמית מטעם מועצת העיר של גנואה נמסר: "החוב של האצטדיון, בסך חצי מיליון אירו, בתוספת עלויות ההחזקה היומיות שלו והשינויים שהוא יאלץ לעבור על מנת להתאים אותו לסטנדרטים שנדרשים על ידי אופ"א, לא מאפשרים לנו להמשיך לשאת בעלויות שלו".

שווי האצטדיון, שמכיל 36,536 מקומות, הוערך לפני שנתיים ב-38 מיליון אירו. הוא שופץ ב-1989 על מנת שיוכל לארח משחקים במונדיאל 1990 שהתקיים באיטליה, אך עדיין נחשב למתקן עלוב ומאד לא מודרני.

גם במידה והוא יימכר לגורמים אחרים, סמפדוריה וגנואה ימשיכו לשחק בו את משחקי הסרייה A שלהן, כיוון שלא קיימות אלטרנטיבות אחרות בעיר.