שבוע חמישי ברציפות: "האח הגדול" בראש טבלת הרייטינג השבועית

"מפרץ האהבה" ממוקמת במקום השלישי ; ערוץ 10 הכניס השבוע 2 תוכניות לטבלת 10 התוכניות המובילות

"האח הגדול" ממשיך גם השבוע, בפעם החמישית ברציפות מאז עליית התוכנית, להוביל את טבלת הרייטינג השבועית עם ממוצע של 25.3% בקרב משקי בית יהודיים ו-609 אלף צופים פרטיים. במקום השני בטבלה השבועית מדורגת מהדורת החדשות של ערוץ 2 עם רייטינג ממוצע של 22.1% ו-513 אלף צופים פרטיים.

אפקט ראש השנה

"מפרץ האהבה" של רשת ששודרה ביום חמישי מדורגת במקום השלישי עם ממוצע של 21.4% ו-543 אלף צופים פרטיים ואילו במקום הרביעי ממוקמת "חדשות השבת" של ערוץ 2 עם רייטינג ממוצע של 20.8% בקרב משקי בית יהודיים ו-558 אלף צופים.

במהלך השבועות האחרונים, שתי התוכניות של "האח הגדול" של קשת תפסו את שני מקומות הראשוניים בטבלת 10 התוכניות המובילות. השבוע, רק תוכנית אחת הסתפקה במקום מכובד זה. הסיבה: ראש השנה הקטין משמעותית את כמות הצופים, הן בשל ארוחות החג והן בשל הימצאותם של מספר רב של אנשים מחוץ לגבולות הארץ. לכן, "האח הגדול - ראש השנה" מדורגת השבוע במקום השישי בטבלה עם רייטינג ממוצע של 18.6% בקרב משקי בית יהודיים. יחד עם זה יש לזכור כי התוכנית שברה שיאים, מאז תחילת מדידת הרייטינג, והשיגה את הרייטינג הגבוה ביותר שנרשם לתוכנית ששודרה בערב ראש השנה.

"שבוע סוף" של רשת, תוכנית ערב יום שישי של הזכיינית, רשמה רייטינג ממוצע של 18.1% בקרב משקי בית יהודיים ו-445 אלף צופים פרטיים. במהלך השבוע החולף, ערוץ 10 הצליח להתברג עם שתי תוכניות לטבלת 10 התוכניות המובילות: משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה שרשם רייטינג ממוצע של 16.7% ו"היפה והחנון" שדורגה במקום העשירי עם רייטינג ממוצע של 15.7%.

עוד בולטת בטבלה התוכנית "הפוליגרף" בהנחיית גדי סוקניק שרשמה רייטינג של 17.4% ומוקמה במקום השמיני.

הפרק האחרון של סדרת הדרמה של רשת, "עד החתונה", ששודר במוצ"ש רשם רייטינג של 14.2% והגיע למקום ה-14.

בסך-הכל מיוצגת קשת עם 2 תוכניות בטבלה, זאת לעומת 2 של ערוץ 10 , 3 של רשת ו-3 תוכניות של חברת החדשות של ערוץ 2.