יובל בן-זאב: הוסרה אי הוודאות מעל קבוצת דלק

לאחר הפרסום אתמול כי דירקטוריון החברה ישקול להעניק את רוב או כל מניות דלק נדל"ן כדיבידנד למחזיקי המניות בקבוצת דלק, מזנקת מניית החברה ב-7.3% ; יובל בן-זאב מכלל פיננסים ברוקראז': המהלך אומר מפורשות שהאחריות לדלק נדל"ן היא לא בלתי מוגבלת

מניית קבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה, מזנקת היום במסחר בת"א במחזור מסחר גבוה מהרגיל של כ-36 מיליון שקל. לאחר שהודיעה אתמול כי דירקוריון החברה ישקול לחלק את רוב או כל מניותיה של חברת הבת של הקבוצה - דלק נדל"ן למחזיקי המניות בקבוצה.

המהלך למעשה הופך את חברת דלק נדל"ן מחברה בת של קבוצת דלק לחברה אחות.

יובל בן זאב, מנהל מחלקת המחקר בכלל פיננסים ברוקראז', אמר על המהלך של קבוצת דלק כי "קבוצת דלק, בפעולה זו הסירה את אי הוודאות לגביה. אמרנו בעבר כי התמיכה של קבוצת דלק בדלק נדל"ן היא מוגבלת לרמה זו שקבוצת דלק לא תיתן לדלק נדל"ן לסכן את עסקיה של הקבוצה".

בן זאב הדגיש כי "המהלך אומר מפורשות שהאחריות לדלק נדל"ן היא לא בלתי מוגבלת ולכן חילקו אותה בקבוצת דלק כדיבידנד בעין והפכו אות לחברה אחות ובכך פעלו לטובת בעלי המניות בחברה".

בן זאב סיכם כי בכלל פיננסים ברוקראז' ממשיכים להמליץ על מניית החברה בהמלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 500 שקל למניה המהווה פרמיה של 93% על מחיר המניה כפי שננעל אמש בבורסה בת"א.