פשרה: קלאסיקלטת תשלם 300 אלף שקל למחברת "קופיקו"

קלאסיקלטת התחייבה גם כי לא תייצר או תשווק פרטי "קופיקו" כלשהם ולא תפגע בזכויותיה הקנייניות של בורנשטיין-לזר ב"קופיקו", וכי תשמיד את כל מוצרי "קופיקו" הנמצאים בידיה

הסתיים בפשרה הסכסוך בין תמר בורנשטיין-לזר, מחברת ספרי קופיקו ובעלת הזכויות הבלעדית בספרים ובסדרת הטלוויזיה המבוססת עליהם, לבין חברת קלאסיקלטת. הצדדים הגישו לבית המשפט בקשה מוסכמת למתן תוקף של פסק דין, לפיו תשלם קלאסיקלטת לסופרת סך של 300 אלף שקל.

ביוני 1994 נחתם בין הצדדים הסכם, במסגרתו ניתנה לקלאסיקלטת רשות מוגבלת לייצר ולהפיץ קלטות וידאו של סדרת הטלוויזיה קופיקו. ב-2007 שלחה בורנשטיין-לזר לקלאסיקלטת הודעה על ביטול הסכם ההפצה, בטענה להפרות יסודיות שלו ובהמשך הגישה תביעה, בה ביקשה לאסור על קלאסיקלטת לייצר או לשווק אוספי די.וי.די, הכוללים 6 פרקים של סדרת הטלוויזיה קופיקו.

במסגרת הסכם הפשרה הצהירה קלאסיקלטת כי הסכם ההפצה בטל ומבוטל, וכי היא תשלם לבורנשטיין-לזר סך של 300 אלף שקל. קלאסיקלטת התחייבה גם כי לא תייצר או תשווק פרטי קופיקו כלשהם ולא תפגע בזכויותיה הקנייניות של בורנשטיין-לזר בקופיקו, וכי תשמיד את כל מוצרי קופיקו הנמצאים בידיה. (ת.א. 2067/07).