JP מורגן-צ'ייס הצליח להשיג רווח של 527 מיליון דולר גם לאחר רכישת וושינגטון מיוצ'ואל

הבנק האמריקני דיווח על רווח של 11 סנט למניה, שאינו ניתן להשוואה לתחזיות האנליסטים, שהעריכו הפסד ממוצע של 21 סנט ; הערכות: ההפסד לאחר מס בגין רכישת בנק המשכנתאות יסתכם ב-640 מיליון דולר ; ההכנסות קטנו ב-8.5% ל-14.74 מיליארד דולר והחמיצו את תחזיות השוק

הבנק השני בגודלו בארה"ב, ואחד הבנקים שניתן אולי לומר עליהם שהם ממרוויחי המשבר הנוכחי בשל שרשרת רכישות הבנקים הקורסים שביצע, JP מורגן-צ'ייס , הצליח להשיג רווח של 527 מיליון דולר גם לאחר רכישת וושינגטון מיוצ'ואל . הבנק, נזכיר, רכש גם את בר סטרנס שקרס במארס האחרון.

למרות זאת, נציין כי מדובר בצניחה בשיעור 84% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הבנק האמריקני דיווח על רווח של 11 סנט למניה, שאינו ניתן להשוואה לתחזיות האנליסטים, שהעריכו הפסד של 21 סנט בממוצע . ההכנסות קטנו ב-8.5% ל-14.74 מיליארד דולר והחמיצו את תחזיות השוק.

ההערכות הן כי ההפסד לאחר מס בגין רכישת בנק המשכנתאות שקרס בחודש שעבר יסתכם ב-640 מיליון דולר. JP מורגן-צ'ייס הוא הבנק הגדול ביותר בארה"ב מבחינת שווי-שוק (שוויו בבורסה בניו-יורק).

התוצאות כוללות הוצאה בסך 1.2 מיליארד דולר בשל הפרשה לחובות מסופקים והכנסה של 581 מיליון דולר הנובעת מרכישת הפעילות התפעולית של וושינגטון מיוצ'ואל. מדו"חות הבנק עולה, כי סך מחיקות הערך שביצע, נוסף על הפסדים והפרשות לחומ"ס כאמור הסתכמו בסכום מצרפי של 5.8 מיליארד דולר.