הגימלאים מתאחדים: סיעת "צדק לזקן" וסיעת הגימלאים הודיעו על חידוש שיתוף הפעולה

זאת לאחר שבמהלך המו"מ הקואליציוני לקראת הקמת ממשלה בראשותה של ציפי לבני, הודיע יו"ר סיעת הגימלאים, השר רפי איתן, שלא יישב בקואליציה יחד עם יו"ר "צדק לזקן" (סיעת הפורשים), ח"כ משה שרוני ; איתן: "לא ניתן לאנשים צעירים כמו יו"ר העבודה לייצג אותנו הזקנים"

יו"ר סיעת הגימלאים, השר רפי איתן, ויו"ר צדק לזקן (סיעת הפורשים), ח"כ משה שרוני, הכריזו היום (ד') על חידוש שיתוף הפעולה ביניהם.

לאחר שבמהלך המשא ומתן הקואליציוני לקראת הקמת ממשלה בראשותה של ציפי לבני, הודיע איתן שלא יישב בקואליציה יחד עם שרוני, אמר היום איתן במסיבת עיתונאים משותפת שקיימו בתל אביב כי "אני שמח להודיע על חזרתם של ח"כ שרה מרום-שלו וח"כ משה שרוני למפלגת האם, מפלגת גיל, היא היחידה המייצגת את הגימלאים בארץ הזאת".

"אנחנו לא ניתן לאף גורם אחר, לאנשים צעירים כמו יו"ר העבודה או כל מישהו אחר, לא ניתן לייצג אותנו הזקנים. הזקנים הם שייצגו את מפלגת גיל ואת עצמם בכל נקודה ובכל מקום". הסביר איתן.

ואילו שרוני הסביר את החזרה למפלגת האם: "לאור ההתפתחויות האחרונות במדינה, הגימלאים חייבים להיות מאוחדים תחת המפלגה שיכולה לייצג אותם בכבוד. אנחנו יודעים שהמפלגות הגדולות מעוניינות לחסל את מפלגת הגימלאים, כדי שלא יהיה להם שום ייצוג בכנסת הבאה. לכן, חשבנו ושקלנו - ואמרנו שאנחנו חוזרים כדי להיות יותר חזקים ולא מפורדים כל אחד בחלקה שלו". סיכם שרוני.