וקטור מוכנה לשלם יותר על אלדין: שוקלת להגדיל הצעתה ל-208 מיליון דולר

אלדין משתפת פעולה עם וקטור בהליך של בדיקת נאותות ; תפרסם מחר את דו"חותיה הרבעוניים

לפני כשלושה שבועות הכריזו אלדין וקרן וקטור על "הפסקת אש" במאבק השליטה על חברת אבטחת המידע הישראלית, והודיעו כי הן "ידונו באלטרנטיבות להגדלת ערך עבור כל בעלי המניות באלדין". בעלי המניות שהיו שרויים עד כה בערפל, ישמחו לגלות כי האלטרנטיבה בה מדובר מתחילה להתבהר: ל"גלובס" נודע כי קרן הפרייבט אקוויטי מסן-פרנסיסקו שוקלת להגדיל את הצעתה לבעלי המניות לכדי 14.5-15 דולר למניה, המייצגים לחברה מפתח-תקווה שווי של 201.2-208.1 מיליון דולר.

כזכור, הצעתה הקודמת של קרן וקטור לבעלי המניות עמדה על 13 דולר למניה, או 180.4 מיליון דולר. הקרן, שמחזיקה ב-14.2% מאלדין, היא כיום בעלת המניות הגדולה ביותר בה. ינקי מרגלית, מייסד החברה המכהן גם כיו"ר ומנכ"ל, מחזיק ב-13.3% מהמניות. עד כה נראה היה כי מרגלית נלחם בשיניים במטרה להדוף את ההשתלטות העוינת על החברה שייסד, אך אלדין משתפת כעת פעולה, בלית ברירה, עם בדיקת נאותות שעורכת וקטור.

באלדין סירבו היום להגיב לדברים.

כאמור, עוד בסוף ספטמבר הגיעו אלדין ו-וקטור למעין "הפסקת אש". אלדין הודיעה אז כי וקטור נסוגה מבקשתה לכנס אסיפה מיוחדת של בעלי המניות, שנועדה לדון בהצעתה למינוי שלושה דירקטורים חדשים ואשר כבר נקבע לה מועד בסוף אוקטובר. וקטור התחייבה שלא לדרוש זימון מחדש של האסיפה לפני ה-30 בחודש.

בנוסף, התחייבה אז וקטור להפסיק לרכוש מניות אלדין בשוק, ואילו אלדין התחייבה שלא לבצע הנפקה פרטית של מניות עבור גורם אחר, לאחר שפורסם בעיתונות כי בכוונתה לפנות לגורם שלישי שיעזור לה להדוף את ניסיון ההשתלטות. הסכמים אלה, כך פורסם, נועדו לקדם את המגעים בין שני הצדדים.

בתוך כך, תפרסם מחר אלדין את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי, ותהיה בכך לישראלית שפותחת את עונת הדו"חות בוול-סטריט. קונסנזוס האנליסטים מצפה כי החברה תדווח על הכנסות של 29.9 מיליון דולר והפסד נקי GAAP בסך 21 סנט למניה, או 3 מיליון דולר.

אלדין עדכנה לפני כחודש את תחזיתה השנתית, בעקבות השלמת רכישת חטיבת SafeWord, הרכישה הגדולה בתולדותיה. החברה צופה כעת כי תציג ב-2008 כולה הכנסות של 120-128 מיליון דולר, וכי בשורה התחתונה תנוע בין איזון לבין רווח נקי של 709 אלף דולר. בנטרול ההפחתות בגין הרכישה ובניכוי הוצאות שבוצעו באופציות (Non-GAAP), צופה אלדין רווח נקי של 9.5-10.9 מיליון דולר.