חסן נסראללה ניצל מניסיון התנקשות באמצעות הרעלה

אתר עיראקי מדווח כי 15 רופאים מומחים מאיראן נחתו בביירות וטיפלו במזכ"ל חיזבאללה, לאחר שאלמונים ניסו להרעילו באמצעות חומר כימי חזק ; חיזבאללה ניסה לשמור על התקרית בחשאיות

לאתר חדשות ערוץ 2 (קשת / רשת)

אתר אינטרנט עיראקי מדווח מפי מקורות רמי דרג בלבנון כי מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, היה נתון לניסיון הרעלה באמצעות חומרים כימיים חזקים מאוד. המקורות דיווחו כי מצבו של נסראללה היה קשה מאוד במהלך מספר ימים, עד שהגיע צוות של 15 רופאים מומחים מאיראן והצליח להציל את חייו. נסראללה עצמו, כך דווח, עדיין סובל קלות מההרעלה, חרף הטיפול שניתן לו.

לאתר האינטרנט נודע מפי העובדים בנמל התעופה בביירות שבו נחתו הרופאים, כי לפני כשלושה ימים נרשמה בנמל תנועה לא שגרתית ויוצאת דופן, עם הגעתו של הצוות הרפואי והאמצעים הרפואיים.

המטוס, על-פי הדיווח, הגיע בשעה 23:00 לנמל-התעופה. טרם הגעתו נרשמה תנועה ערה של רכבי ביטחון ושל פעילי חיזבאללה באזור נמל-התעופה. אותם המקורות אמרו כי אם לא היה מצליח הצוות הרפואי להציל את חייו של נסראללה היו מעבירים אותו להמשך טיפול באירן.

עד כה לא ידוע מהו סוג הסם בו נעשה השימוש, מהי הכמות בה נעשתה להרעלת נסראללה ומי עומד מאחורי הניסיון, אם היה כזה. על-פי הדיווח, בחיזבאללה חוקרים את המקרה ומנסים לשמור על חשאיות.