אוסיף מנסה לצאת באופן לא אלגנטי מההסכם עם מילומור להקמת מגדל מגורים בן 40 קומות באשדוד

אוסיף שלחה לנאמן של מילומור הודעה בפקס לפיה ההסכם בטל ואינו תקף, בטענה כי תנאים מסוימים בהם הותלה הפרויקט לא נתמלאו ; מילומור דוחה את הודעתה האמורה של אוסיף על כל הנטען בה, וטוענת כי היא נובעת מהאירועים המתרחשים ב"חצר האחורית" של אוסיף

חברת אוסיף שלחה הודעה לאקונית בפקס למשרדו של רואה החשבון הנאמן להקפאת ההליכים של קבוצת מילומור לפיה, לטענת אוסיף, הסכם הכוונות להקמת מגדל מגורים בן 40 קומות באשדוד בטל ואינו תקף, בשל כך שתנאים מסויימים בהם הותלה- לא נתמלאו. מילומור דוחה מכל וכל את הודעתה האמורה של אוסיף על כל הנטען בה.

בתגובה שלח הנאמן הודעה לאוסיף בה נאמר כי ההודעתה של אוסיף תמוהה, נגועה בחוסר תום לב וכי אין מנוס מהמסקנה, שכל כולה נובעת מהארועים המתרחשים ב"חצר האחורית" של אוסיף, בייחוד נוכח נוסחה הלאקוני ואופן שיגורה של ההודעה למשרדי החברה (מדובר בביטול לכאורה של הסכם שהיקפו עשרות מיליוני שקלים אשר נשלח בפקס ללא ציון שם נושא המשרה הנמען).

הנאמן של מילומור מבהיר במכתבו כי תנאי העסקה הוסכמו במלואם, וכי ממועד חתימת הסכם הכוונות ועד לאחרונה עמלו נציגי הצדדים ברמות הבכירות ביותר במשותף על קיומה של העסקה והוצאתה לפועל, תוך שהם פועלים במשותף לקבלת כל האישורים הדרושים לביצוע העסקה. לפיכך לטענת הנאמן "כל טענה בדבר העדר תוקף או ביטולו בשל אי קבלת אותם אישורים - משוללת כל בסיס עובדתי או משפטי ואין לה על מה לסמוך" וחותם הנאמן את דבריו כי "הודעת אוסיף מהווה בעצמה הפרה בוטה של הסכם הכוונות, ומילומור ורסידו סי תשקולנה את צעדיהן למיצוי מלוא הסעדים העומדים לרשותן על פי דין".

נזכיר כי ב-27 בנובמבר 2007 התקשרה מילומור באמצעות החברה הבת, רסידו סי (77.5%) עם חברת אוסיף בעסקה למכירת מחצית מזכויות רסידו סי בקשר עם הקמת מגדל מגורים על מגרש באיזור המע"ר באשדוד, המתוכנן להיות בן 40 קומות ולכלול כ-140 יחידות דיור.