ה-NFL תגיע גם לסקוטלנד?

אחרי פעמיים רצופות שבהם מילא משחק מליגת הפוטבול האמריקנית את אצטדיון וומבלי באנגליה, ב-NFL שוקלים לקיים משחק גם באדינבורו ; 4,800 אוהדים מארה"ב הגיעו ללונדון לצפות במשחק בין הסיינטס לצ'ארג'רס

ה-NFL חגגה אתמול את המשחק הרשמי הראשון שלה העונה מחוץ לארה"ב, לעיני 83 אלף צופים באצטדיון וומבלי בלונדון. זאת השנה השנייה ברציפות שליגת הפוטבול האמריקנית עורכת משחק רשמי באצטדיון הלאומי של אנגליה.

ה-NFL אמורה לשחק גם בשנתיים הבאות באצטדיון וומבלי באותה מתכונת, אם כי העניין עדיין לא נסגר באופן סופי. היום (ב') נודע כי בליגה שוקלים גם לקיים משחקים מחוץ ללונדון, כאשר המועמד המוביל הוא אצטדיון מריפילד שבסקוטלנד.

מנכ"ל המחלקה הבריטית של ה-NFL, אליסטר קירקווד, אמר ל-BBC: "אנחנו ביחסים טובים עם אצטדיון מריפילד ועם התאחדות הרוגבי הסקוטית, ולכן זה יכול לקרות. למרות זאת, אני מעריך שלא נשחק שם בשנה הבאה, אלא רק בעוד שנתיים או שלוש".

אגב, במשחק אתמול ניצחו ניו אורלינס סיינטס את סן דייגו צ'ארג'רס 32-37, במסגרת המחזור השמיני של הליגה. בסך הכל 4,800 אוהדים של שתי הקבוצות הגיעו מארצות הברית לצפות במשחק, 4,000 מתוכם מניו אורלינס.