חשד: ילד אוטיסט כבן שלוש נחנק למוות מחגורת הבטיחות ברכב ההסעות

ביהמ"ש האריך את מעצרה של מלוות ההסעות, החשודה שגרמה ברשלנות למותו של נתנאל חיים אמורבי ; המלווה שנעצרה הכחישה את הטענות, אך אימו של הילד שנחנק למוות טוענת כי החגורה נמתחה על צווארו

המשטרה חוקרת חשד שילד אוטיסט, כבן שלוש, מנתניה, נחנק למוות מחגורת הבטיחות, בעת שנסע ברכב ההסעות. בית משפט השלום בנתניה האריך בצהריים (ב') את מעצרה של מלוות ההסעות, החשודה שגרמה ברשלנות למותו של נתנאל חיים אמורבי. המלווה שנעצרה הכחישה את הטענות, אך אימו של הילד שנחנק למוות טוענת כי החגורה נמתחה על צווארו.

השופטת חנה שניצר זאגא קבעה, כי "יש תשתית ראייתית לכאורה הקושרת את החשודה לעבירה המיוחסת לה, ואין ספק שמדובר באירוע טרגי ומצער".

במהלך הדיון בבית המשפט טען נציג המשטרה, כי ברכב ההסעות היו 3 ילדים ותפקיד המלווה היה להשגיח עליהם. בדיון התברר, כי הכיסא החדש בו ישב אתמול (א') הילד שייך להוריו ולראשונה השתמשו בו. סניגורה של החשודה טען בדיון, כי הנהג הוא זה שקשר את הילדים בחגורות.

במשטרה עדיין ממתינים לתוצאות הנתיחה. האם של הפעוט שיחזרה היום את המראה הקשה, כאשר בנה הוחזר בהסעה: "נתנאל היה בתנוחה של כאילו הוא נופל מהכיסא. הישבן שלו כבר לא היה על הכיסא. החגורה היתה סביב צווארו. ניסיתי לקרוא לו, אבל הוא לא הגיב".