ניו יורק ג'טס הכניסה 16 מיליון דולר ממכירה פומבית של רישיונות כיסא

רישיונות הכסא יאפשרו לרוכשיהם לקנות מנויים למשחקים באצטדיון החדש של קבוצת ה-NFL ; המחיר הגבוה ביותר שהתקבל עבור רישיון בודד הוא 200 אלף דולר, הרישיונות נמכרו במחיר ממוצע של 26 אלף דולר

קבוצת ה-NFL ניו יורק ג'טס כבר הכניסה 16 מיליון דולר ממכירה פומבית של "רשיונות כיסא" לאצטדיון החדש של המועדון, "המדוולנדס", שצפוי להיפתח ב-2010. מהו בעצם "רישיון כיסא"? זהו מחיר ראשוני שאותו צריכים האוהדים לשלם על מנת להבטיח את מקומם במשחקים. רק לאחר קבלת הרישיון, ניתן לקנות מנוי בנוהל הרגיל.

הרישיונות נמכרו דרך אתר המכירות הפומביות StubHub, כאשר המחיר הגבוה ביותר שהתקבל עבור רישיון בודד הוא 200 אלף דולר. הרישיונות נמכרו במחיר ממוצע של 26 אלף דולר. כעת נותרו 1,380 כיסאות אליהם עדיין לא נמכרו רשיונות, במקומות אקסקלוסיביים יותר באצטדיון. ייתכן והג'טס יקבעו להם מחיר אחיד ולא יעמידו אותם למכירה פומבית.

אצטדיון המדוולנדס, שעלות בנייתו מוערכת ב-1.6 מיליארד דולר, יכיל 82,500 מקומות, והג'טס יחלקו אותו עם יריבתם העירונית, ניו יורק ג'איינטס. הג'איינטס, אגב, מוכרים גם הם רישיונות, אך במחיר קבוע של 20 אלף דולר. הם הכניסו עד כה כ-12 מיליון דולר ממכירת הרישיונות.