בובליל יחלק את ירושלים

אם יישאר אחרון בווילה - אפשר יהיה להסיק מכך כמה דברים, למשל מי ינצח בבחירות

אם הטלוויזיה היא מראה שלנו ותוכניות ריאלטי כמו האח הגדול מציבות מועמדים שהם פסיפס של החברה הישראלית, הרי שלגוש הימין-דתיים צפוי ניצחון מוחץ בקלפי בבחירות הקרובות. כמו שזה נראה עכשיו, הסיכוי היחיד של מחנה המרכז-שמאל להשיג גוש חוסם ביבי בקלפי בפברואר הוא אם בובליל יפסיד ב-sms בדצמבר למחנה ש"צ - שפרא וצבר.

בובליל האב נשמע כמו מצביע מהגרעין הקשה של הליכוד, ובתו - שמעריצה את הרב פינטו ומאמינה שאלוהים מזיז כוסות לפי בקשתה - היא ש"סנקית קלאסית. איבתם לפרידמנים - אנשי השמאל האשכנזי המתנשא, כפי שהם מוכנים על-ידם - מעבירה אותם על דעתם ומוציאים מהם אגרסיות יותר אפילו ממחסור בסיגריות. למרות שהם בשלטון כבר 60 יום - הם שרדו את בחירת הקהל 6 פעמים ברציפות וכל מי שמתמודד מולם מודח - הם לעד ירגישו מקופחים באופוזיציה ויאשימו את המחנה השני בכל צרות הבית, בגזענות, בקרירות מתנשאת וברמאות.

באופן לא מפתיע חברו הבובלילים לקואליציה עם הימין הקיצוני, אשר, שמאמין שהשב"כ חיסל את רבין. אשר ובינת-בובליל היו בטוחים שצבר ושפרא עושים הכל כדי להרגיז את הדתיים ואת אלוהיהם בכוונה - בכוונה מבשלים בשבת, בכוונה מאחרים לקידוש, בכוונה אוכלים שפנים. קואליציית המקופחים היתה יכולה לשרוד עד לגמר, אלמלא ביצע אשר את החטא הגדול ביותר - התרפס בפני השמאל - ביקש בעוונותיו סליחה משפרא וצבר - מהלך שאליבא דה בובליל האב אינו ראוי למחילה וכפרה - והביא לסילוקו המהיר של אשר מהווילה בניצוחו של הבובליל. או כמו שבובליל אומר " כבדהו וחשדהו ואם לא מתאים לך - שפדהו".

ויש לנו כמובן את הקולות הצפים - ליאון ונסה ואיתי - שיכולים לחבור לכל אחד מהגושים, תלוי בדומננטיות של המנהיג ובריח השלטון. ונסה ואיתי הצטרפו למחנה בובליל כדי להדיח את שי, מנהיג המחנה הנגדי, ואח"כ עברו צד, ואילו ליאון נע ונד בין המחנות - עם נטייה ברורה למחנה הפרידמנים - אבל זה בעיקר בשל משיכתו המינית לצבר.

אבל לבובליל יש יתרון מובהק על נתניהו. בעוד שיו"ר הליכוד מוקצה מחמת מיאוס בשמאל וישכור את טובי היועצים כדי לנסות לגנוב ללבני קולות מהמרכז, הרי שלפאפא-בובליל ולבתו יש מחוזות תמיכה רחבים אצל האליטות הישנות ובברנז'ה.

פרידמנים רבים מעריצים את ההומור, השפה והישירות הבובלילית ומשתנקים מצחוק מצאצאיתו, לימור מודל 2009. אם נתניהו רוצה לשוב ללשכת רה"מ, הוא צריך לשכור את יוסי בובליל כיועץ פוליטי כדי ללמוד ממנו כיצד לחדור למעוזי השמאל בצפון ת"א ורמת השרון.]