האחים פרידמן מגדילים אחזקותיהם בסטארלימס

כמו חברות רבות, גם מניית חברת סטארלימס (סימול LIMS) נמצאת כבר תקופה ארוכה במגמת ירידה, ואזהרת הרווח שפרסמה החברה בתחילת החודש רק החמירה את המצב. אבל יש גם מי שרוכש מניות: מדובר באחים יצחק פרידמן, ממייסדי החברה ומי שמכהן כיו"ר ומנכ"ל החברה, וחיים פרידמן, סמנכ"ל הכספים. השניים הגדילו את אחזקותיהם בשבועות האחרונים, ובסך הכל הוציא כל אחד מהם סכום של כ-750 אלף דולר על רכישת המניות.

כל אחד מהשניים רכש כ-180 אלף מניות (כ-2.1% ממניות החברה - ובסך הכל 4.2%), כשב-14 באוקטובר רכש כל אחד 50 אלף מניות במחיר של 4.87 דולר למניה, וב-24 באוקטובר נרכשו עוד כ-130 אלף מניות בידי כל אחד מהשניים, כשהמחיר כבר יורד ל-3.9 דולר למניה.

סטארלימס מפתחת ומשווקת מערכות תוכנה לניהול מידע במעבדות, והיא נסחרת בנאסד"ק ובבורסה של תל-אביב בשווי של 32 מיליון דולר. החברה הונפקה לראשונה בנאסד"ק לפני כשנה וחצי, במחיר שנראה היום רחוק מאוד: 13.5 דולר למניה. רכישת המניות מגדילה את אחזקותיו של יצחק פרידמן לכ-1.5 מיליון מניות, שמהוות כ-18% מהון המניות. חיים פרידמן מחזיק כיום בכ-544 אלף מניות, שהן 6.4% מסטארלימס. בעל מניות גדול נוסף הוא דינו טויבה, ממייסדי החברה וסגן יו"ר, שמחזיק ב-8.8% מהמניות.

סטארלימס תפרסם את דו"חות הרבעון השלישי ב-18 בנובמבר. החברה צופה הכנסות של כ-5 מיליון דולר, ובשורה התחתונה התוצאות ינועו בין הפסד של 3 סנט למניה (כ-262 אלף דולר) לרווח של סנט אחד למניה (כ-87 אלף דולר) על בסיס GAAP. התוצאות Non-GAAP צפויות להיות בין הפסד של 2 סנט לרווח של 2 סנט למניה (הפסד של 174 אלף דולר עד רווח של 174 אלף דולר).