ירון תגר מונה לסמנכ"ל קריאייטיב-פלנינג בשטרית מדיה גרופ

מילא בעבר שורה ארוכה של תפקידי ניהול קריאייטיב במשרדי פרסום, כשהאחרון בהם היה בשמעוני-פינקלשטיין ; קודם לכן שימש כקריאייטיב פלנר בגיתם BBDO וכמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובשלמור-אבנון-עמיחי

ירון תגר מונה לסמנכ"ל קריאייטיב-פלנינג במשרד הפרסום שטרית מדיה גרופ SMG - כך נודע ל"גלובס". תגר מילא בשנים האחרונות שורה ארוכה של תפקידי ניהול קריאייטיב במשרדי פרסום, כשהאחרון שבהם היה בשמעוני-פינקלשטיין FCB. קודם לכן שימש כקריאייטיב פלנר בגיתם BBDO, ובעבר היה מנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובשלמור-אבנון-עמיחי.

תגר, איש פרסום ותיק, לקח חלק בקמפיינים מוכרים כגון: "הכוכב זה אתה" (לסלקום), "בינינו, גולדסטאר" בכיכובה של קלאודיה שיפר, 'יונדאי - ההצלחה השקטה', ועוד.

משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, בבעלות רות שטרית, גדל בהתמדה בשנים האחרונות, בין היתר תודות לתקציבים של קבוצת רבוע כחול , שיצרה תהליכי המיתוג במעבר בין סופר סנטר ומגה בעיר. בנוסף, עמד המשרד מאחרי מיתוג רשת חנויות הנוחות אלונית של קבוצת דור אלון, ומיתוג חברות ה-non food של רבוע כחול ואבי כץ, וכינוסן תחת BEE. משרד הפרסום מדורג כיום במקום ה-24 מבין משרדי הפרסום עם מחזור פעילות של כ-26 מיליון דולר במחירים ריאליים.

תגר: "המוטו המקצועי שלי אומר כי חשיבות הקריאייטיב הינה בהיותו מנוף שיווקי ולא מטרה בפני עצמה, ולכן מקומו של הקריאייטיב פלנר בתהליך הופך לדומיננטי".