פרארי או מקלארן? מי תיקח צ'ק של 80 מיליון דולר

המרוץ שיסיים את עונת הפורמולה 1 יחלק את אחד הפרסים הגבוהים בספורט, הקבוצה שתסיים שנייה תסתפק ב-74 מיליון דולר ; מארגני הגראנד פרי באוסטרליה דיווחו על הפסדים של 20 מיליון אירו במרוץ שנערך השנה

המרוץ המסכם של הפורמולה 1 ביום ראשון בברזיל (18:30, ספורט 5+ LIVE) הוא קרב על אחד מהפרסים הגבוהים בספורט העולמי. הקבוצה שתנצח ביום ראשון תזכה בבונוס של 80 מיליון דולר. נכון לעכשיו, שתי קבוצות מתמודדות על המקום הראשון - פרארי שמובילה עם 156 נקודות, ומקלרן-מרצדס שמדורגת שנייה עם 145 נקודות. הקבוצה שתסיים שנייה תקבל 74 מיליון דולר, ואילו השלישית (BMW נכון לעכשיו, 135 נקודות) תזכה בפרס של 67 מיליון דולר.

לנהג שיוכתר כאלוף - לואיס המילטון (מקלרן) או פליפה מאסה (פרארי) - לא מובטח בונוס והוא יזכה לפרס כספי על פי חוזהו בתוך הקבוצה.

מארגני הגראנד פרי באוסטרליה פרסמו היום כי ההפסדים של המרוץ שנערך בחודש מארס הסתכמו ב-20.5 מיליון אירו. בסך הכל הפסידו מארגני המרוץ במלבורן ב-4 השנים האחרונות סכום של 55 מיליון אירו. למרות ההפסדים, התחייבה ממשלת ויקטוריה לשלם לפורמולה 1 סכום של כ-125 מיליון אירו כדי להשאיר את הזכיון להפעלת המרוץ במדינה עד שנת 2015.