סופית: דייויד בקהאם יושאל למילאן לשלושה חודשים החל מינואר

הקשר האנגלי צפוי להכניס בתקופה זו לקבוצה האיטלקית כ-12.7 מיליון אירו ; פאביו קאפלו: "החלטה טובה של מילאן, הוא מקצוען" ; סיימון צ'אדוויק, פרופסור לכלכלת ספורט: "מבחינה שיווקית, בקהאם בליגה משל עצמו"

עכשיו זה רשמי: דייויד בקהאם יושאל לתקופה קצרה מלוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS למילאן האיטלקית. עורכי הדין של הכוכב האנגלי סיכמו אמש (ה') את כל הפרטים מול הקבוצות, והשחקן צפוי להצטרף למילאנו ב-7 לינואר - שבוע לאחר פתיחת חלון ההעברות החורפי.

הפרטים הכספיים של ההסכם נותרו חסויים, אך ידוע כי בקהאם יושאל לתקופה קצרה מאד, של כשלושה חודשים בלבד, על פי בקשת הגלאקסי. הקבוצה האמריקנית דרשה שהקשר יחזור לאימוני טרום העונה שלה, שמתחילים במרץ, בעוד ליגת ה-MLS נפתחת באפריל.

פאביו קאפלו, מאמנה האיטלקי של נבחרת אנגליה, הגיב אתמול בנושא: "מילאן עשו החלטה טובה. בקהאם הוא מקצוען. כשאימנתי בריאל מדריד, הוא חתם בגלאקסי ואז הוצאתי אותו מהסגל. אבל ראיתי שהוא ממשיך להתאמן חזק ולהשקיע. הוא היה מאד ממושמע לאורך כל הדרך. אז החזרתי אותו לסגל, והוא מאד עזר לנו לזכות באליפות".

בתעשיית כלכלת הספורט מעריכים כי מעברו של בקהאם למילאן יכניס למועדון האיטלקי כ-12.7 מיליון אירו, למרות הזמן הקצר שאותו יבלה בקס במילאנו. סיימון צ'אדוויק, פרופסור לכלכלת ספורט מאוניברסיטת קובנטרי: "בקהאם הוא עדיין תופעה בסדר גודל עולמי. הבאזז שהוא יוצר, אפילו במקומות כמו אסיה והמזרח התיכון, הוא עצום. הרבה כוכבים גדולים כבר שיחקו ועדיין משחקים במילאן, אבל צריך לזכור שמבחינה שיווקית, דייויד בקהאם הוא בליגה משל עצמו".