האולסטאר של ה-NBA ב-2010: באצטדיון פוטבול

המשחק היוקרתי יתקיים באצטדיון החדש שבונה דאלאס קאוובויס מה-NFL בעלות של 1.1 מיליארד דולר ; קרוב ל-50 אלף צופים יוכלו לצפות במשחק, שישבור את שיא הקהל של כל הזמנים למשחק אולסטאר

משחק האולסטאר של ה-NBA בשנת 2010 ייערך דווקא באצטדיון פוטבול, ועוד באיזה אצטדיון. במסיבת עיתונאים עם מארק קיובן, הבעלים של דאלאס מבריקס מליגת הכדורסל האמריקנית, ועם ג'רי ג'ונס, הבעלים של הדאלאס קאוובויס מה-NFL, הודיע הקומישנר דייויד סטרן כי האצטדיון החדש של הקאוובויס, שצפוי להיות מוכן לקראת עונת הפוטבול של 2009, יארח את המשחק היוקרתי.

משחק האולסטאר ה-59 צפוי לשבור את שיא הצופים של האולסטאר בכל הזמנים, כיוון שהוא יתקיים באצטדיון החדש והענק, שעלות בנייתו עומדת על 1.1 מיליארד דולר.

האצטדיון החדש בדאלאס צפוי להכיל 80 אלף מקומות, עם אופציה להגדיל אותו בעתיד ל-100 אלף מקומות. עם זאת, בהתאמה למשחקי כדורסל יגיעו כמות המקומות ל-50 אלף בלבד. גם המספר הזה ישבור שיא, כיוון שהקהל הגדול ביותר באולסטאר נרשם ב-1989, אז הגיעו 44,735 צופים לאצטדיון האסטרודום ביוסטון.

הפעם האחרונה שבה הגיע משחק האולסטאר של ה-NBA לאצטדיון שמשמש דווקא לפוטבול קרתה ב-1996, כאשר המארחת היתה האלמודומה של סן אנטוניו. "זה הולך להיות אחד מאירועי הכדורסל הגדולים של כל הזמנים", אמר דייויד סטרן. את משחק האולסטאר העונה יתקיים באולמה של פיניקס סאנס.