המקום של צ'לסי בגמר הצ'מפיונס ליג כבר מובטח

בטחון עצמי מופרז? מאמן הכחולים, פיליפה סקולארי, הורה לאנשי המועדון להזמין כבר עכשיו מקום בבית מלון מפואר שנמצא בסמוך לאולימפיקו ברומא, שם יתקיים הגמר ; מחירי חדר ללילה: בין 1,000 ל-8,100 אירו

מאמן צ'לסי, פיליפה סקולארי, הדגים עד כמה הוא בטוח ביכולת של קבוצתו השנה. המועדון האנגלי נמצא ברומא, לקראת משחק ליגת האלופות הערב (ג') מול הג'יאלורוסי באצטדיון האולימפיקו, אותו אצטדיון שיארח גם משחק הגמר של המפעל בחודש מאי.

אבל את סקולארי לא מטרידה העובדה שעד לגמר צריכה צ'לסי לעבור עוד דרך ארוכה, והוא הנחה את אנשי המועדון להזמין כבר עכשיו מקומות לחודש מאי במלון היוקרתי שבו משתכנת הקבוצה, שבו המחירים מתחילים בכ-1000 אירו לילה, ומגיעים עד 8100 אירו ללילה בסוויטות המלכותיות. "אני אוהב את המלון הזה", אמר סקולארי ל"טיימס". "הוא מפואר, הוא יפה, נחזור אליו גם במאי".

המלון של צ'לסי ממוקם קילומטר וחצי בלבד מהאולימפיקו, מה שמבטיח גישה נוחה. "אנחנו חייבים להגיע לגמר. רק אם נגיע לגמר וגם ננצח אותו, נוכל להגיד שעשינו אותה טובה יותר מהקודמת", הוסיף סקולארי. כזכור, בעונה הקודמת צ'לסי, עם אברם גרנט על הקווים, העפילה עד לגמר האלופות במוסקבה, אך הפסידה בפנדלים.