ורדינון חותמת את הרבעון השלישי עם רווח נקי של 2.2 מיליון שקל

צפויה לפתוח בשנה וחצי הקרובות 5 סניפים נוספים ; בנוסף, ברבעון הראשון של 2009 תפתח החברה חנות קמעונאית ראשונה בסדרה, שתפעל בקונספט שיכלול תחומים נוספים לבית פרט לטקסטיל

רשת החנויות ורדינון חתמה את הרבעון השלישי השנה עם גידול של 8% במכירות ל-16.8 מיליון שקל, לעומת מכירות של 15.6 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד. כך עולה מדו"ח החברה לרבעון השלישי שהוגש לבורסה. ורדינון עוסקת בתחום כלי הבית בשני מגזרים - באמצעות רשת החנויות ובמכירה סיטונאית.

יצויין כי החברה חתמה את הרבעון השלישי השנה עם גידול כולל של 15.7% במכירות שהסתכמו ב-26 מיליון שקל, לעומת מכירות של 22.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-3.27 מיליון שקל והיווה 12.6% מהמכירות לעומת רווח תפעולי של 2.16 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד שהיווה 9.6% מהמכירות.

בשורה התחתונה רשמה החברה גידול של 33% לרווח נקי של 2.2 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 1.67 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2007.

פרט לרשת החנויות, החברה מוכרת את מוצריה לסיטונאים ומכירות אלה רשמו ברבעון השלישי גידול של 33% והסתכמו ב-9 מיליון שקל. מכירות הרשת מהוות 65% מכלל מכירות החברה.

מתחילת השנה הנוכחית פתחה החברה 5 סניפים נוספים ברשת ורדינון המונה היום 35 סניפים. לרשת סניפים בקניונים מובילים כמו קניון הזהב, קניון איילון, הקריון, קניון עזריאלי, הגרנד קניון וקניון מלחה. פרט לכך מפעילה הרשת סניפים גם בפאוור סנטרים. בשנה וחצי הקרובות צפויה החברה לפתוח 5 סניפים נוספים לפחות.

בנוסף לכך, בכוונת החברה לפתוח כבר ברבעון הראשון של 2009, חנות קמעונאית ראשונה בסדרה שתפעל בקונספט רחב שיכלול פרט לטקסטיל תחומים נוספים לבית. בחברה צופים כי עיקר הגידול בעתיד יבוא מקונספט זה.

"הקמעונאות מהווה בהחלט מנוע צמיחה מהותי שמתפתח בקצבים מהירים", אומר מנכ"ל ורדינון, גיל שפייזמן.

בהתייחס למצב הכלכלי, אומר שפייזמן: "השוק הקמעונאי צפוי להאטה מסוימת ונראה ריבוי מבצעים. אני חושב שבשורה התחתונה המכירות לא יפגעו דרמטית ומה שצפוי להיפגע זה הרווח הגולמי כתוצאה מריבוי המבצעים".

ורדינון נמצאת בשליטת רשת רבוע כחול (בשרשור) וכיו"ר החברה משמש מנכ"ל רבוע כחול, זאב וורמברנד.