84.95 דולר יכולים לקנות לכם שידורים של כל עונת ה-NBA

החל מהשבוע הבא, אתר nba.com יציע לתושבים ב-20 מדינות, ביניהן ישראל, את ה-"league pass": אפשרות לצפות בשידור ישיר באינטרנט ברוב המשחקים מליגת הכדורסל האמריקנית

חולים על ליגת ה-NBA? הנה משהו שבוודאי תשמחו לשמוע: אתר nba.com משיק בימים אלה את ה-"League Pass" שלו ל-20 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ישראל. מה זה אומר? שידורים חיים באינטרנט של כמעט כל המשחקים מליגת הכדורסל האמריקנית.

החל מה-11 בנובמבר תוכלו לצפות ביותר מ-40 משחקים בשבוע מהליגה הטובה בעולם. ניתן יהיה להירשם לחבילות צפייה יומיות וחודשיות, אך גולת הכותרת היא המנוי השנתי, שנותן גישה לכמעט כל משחק NBA שיתקיים ב-2008/09, ועלותו היא 84.95 דולר.

אגב, באתר היורוליג ניתן לקבל אותו שירות בדיוק בעלות שנתית של 90 אירו. בליגת הכדורסל האירופאית מתקיימים בין 183 ל-191 משחקים בעונה.

מלבד ישראל, המדינות האחרות שבהן יושק ה"League Pass" הן ארגנטינה, אוסטרליה, ברזיל, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, הודו, איטליה, יפן, מקסיקו, נורבגיה, הפיליפינים, דרום קוריאה, רוסיה, ספרד, שבדיה ובריטניה. ב-NBA ישחקו העונה קרוב ל-30 שחקנים מהמדינות הנ"ל.

השידורים החיים באינטרנט צפויים להגדיל את היקף השידורים העולמי של ה-NBA, שכיום משודרת בטלוויזיה ב-215 מדינות בהן מדברים 41 שפות שונות.