אייל קיציס ו-012 סמייל של גלר-נסיס - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

הקמפיין של אורנג' עם מגדת העתידות באמצעות ראובני-פרידן מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ; עלייה בסך ההשקעה הכספית בקמפיינים

הפרסומת ל-012 סמייל באמצעות גלר-נסיס היא הפרסומת האהובה של השבוע, עם שיעור אהדה של 20.0% - שיעור הקרוב לממוצע האהדה של הפרסומות האהובות ביותר בחצי השנה האחרונה. מבחינת הזכירות, מצליחה הפרסומת מעט פחות והיא ממוקמת במקום הרביעי עם שיעור זכירות של 2.8%

לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, שיעורי האהדה לפרסומת הוכפלו בתוך שבוע אחד בלבד, כאשר בשבוע שעבר עמד שיעור האהדה לפרסומת על 10% מהציבור. הפרסומת אהודה על ידי מרבית שכבות האוכלוסייה, ובעיקר בקרב הצעירים וגילאי הביניים ופחות על עולים חדשים.

הפרסומת של אורנג' באמצעות ראובני-פרידן היא הפרסומת הזכורה של השבוע, עם שיעור זכירות העומד על 9.0%. שיעור הזכירות השבוע לפרסומת גבוה יותר משיער הזכירות בשבוע שעבר, וכעת הוא בדומה לממוצע החצי שנתי על פי מדד הפרסומות הזכורות ביותר. בדומה למדד הפרסומות הזכורות, גם באשר לאהדה, הפרסומת ממשיכה לשמור על מקומה בצמרת הטבלה, כאשר גם השבוע היא רושמת הישג נאה מאד, ושומרת על מקומה במקום השני ברשימת הפרסומות האהובות, עם שיעור אהדה של 17.1%. שיעור האהדה לפרסומת עולה באופן משמעותי עם הירידה בגיל.

הפרסומת למזולה באמצעות מקאן אריקסון ממוקמת במקום השלישי בטבלת הפרסומות הזכורות, עם שיעורי זכירה של 3.4%. באהדה מצליחה הפרסומת פחות, ורושמת שיעורי אהדה של 2.7%.

בר רפאלי ונועם טור (מ"הישרדות"), לא נשכחים כל-כך מהר. למרות שהפרסומת של משרד הפרסום זרמון-גולדמן כבר לא נמצאת באוויר, עושה רושם שהצופים עדיין זוכרים את שני הדוגמנים האלו, כשהם מחליפים בגדים על המיטה כשהם כל כך צמודים. הפרסומת עדיין לא מוותרת על מקומה במדרג הפרסומות הזכורות, והיא דורגה השבוע במקום השני בטבלת הפרסומות הזכורות (6.2%), בעוד ששיעורי האהדה כלפיה עומדים על 15.3% (שיעור נאה לכל הדעות).

לפי ד"ר דגני, הצופים הצעירים מתחברים אל הזוג יותר מאשר המבוגרים, מה שמתבטא בשיעורי אהדה גבוהים יחסית בקרב שכבות הגיל הצעירות יותר, בעוד שכצפוי מי שלא אוהבים לראות את השניים בבגדיהם התחתונים הם הציבור מהמגזרים הדתי והחרדי.

סופר נני מסבירה בחינניות על השומנים הטובים שיש במזולה, והצופים ככל הנראה לא נשארים אדישים: הפרסומת פרצה השבוע למקום השלישי בטבלת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 3.4%. במקביל לפריצה של הפרסומת לצמרת טבלת הפרסומות הזכורות, נראה כי לפרסומת של משרד הפרסום מקאן אריקסון יש עוד מקום לשיפור באשר לשיעורי האהדה לה זוכה הפרסומת, אשר עומדים בשבוע הראשון על 2.7%.

השבוע ניכרת עלייה בסך הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע בהשוואה לשבוע שעבר: 180 לעומת 194, וניכרת עליה גם בסך ההשקעה בקמפיינים הפרסומיים, שגדל בקרוב ל-20% בהשוואה לשבוע שעבר, ועומד על 30.4 מיליון דולר השבוע, לעומת 25.6 מיליון דולר בשבוע שעבר - כך לפי נתוני יפעת בקרת פרסום.