אחרי המו"מ עם שטראוס: אסם מנהלת מו"מ לרכישת פודטק של אלי זוגלובק

פודטק מייצרת תחליפי בשר מסויה ; בתוך כך - חגית אדלר, שניהלה את השיווק, המחקר והפיתוח בתשלובת החלב של תנובה, עוברת לאסם ותשמש שם כמנכ"לית חטיבת הקפה והמאפה

פודטק שבשליטת אלי זוגלובק עומדת שוב על המדף: לאחר שהמגעים עם שטראוס , שהחלו בחודש מאי האחרון עלו על שרטון, מתחרתה הגדולה של שטראוס, חברת אסם נמצאת כעת במשא-ומתן לרכישת פודטק במחיר של 15-20 מיליון דולר.

נציין כי לפי הערכות, במשא-ומתן עם שטראוס קבעה האחרונה תג מחיר של 12 מיליון דולר לפודטק. לפי הערכה שביצע אורי ויסבורד מפריזמה, היקף המכירות של פודטק נעים סביב 20 מיליון דולר, אחוז קטן מהיקף השוק שעומד על 1.7 מיליארד דולר.

פודטק היא יצרנית ומשווקת תחליפי בשר מסויה וירקות בארצות-הברית ובקנדה, ונמצאת בבעלות אלי זוגלובק, בנו של עמי זוגלובק. אלי זוגלובק חזר לארץ לפני מספר חודשים, בכדי לעמוד בראשות העסק הראשי של המשפחה, חברת זוגלובק.

עבור אסם מדובר בדריסת-רגל משמעותית שנייה בתחום, לאחר שלפני חודשיים הודיעה על רכישת חברת הסלטים המצוננים Tribe תמורת 57 מיליון דולר. לפי הצהרותיה של אסם, בעתיד היא מתכננת להתפתח בפעילויות דומות בחו"ל, כל עוד לא תהיה ניגוד עניינים עם חברת האם - נסטלה.

בתוך כל, חגית אדלר, מבכירי חברת תנובה, עוברת לאסם ותשמש כמנכ"לית חטיבת קפה ומאפה. אדלר תנהל בין השאר את קטגורית העוגות, העוגיות ואת מותגי הקפה של נסטלה. אדלר היתה בתנובה במשך כ-12 שנה, ובשנים האחרונות ניהלה את השיווק המחקר והפיתוח בתשלובת החלב בתנובה. בתפקידה האחרון, לאחר כניסתו של ליעד כהן למנכ"ל תנובה וכניסתו של איל מליס לתפקיד מנכ"ל תשלובת החלב, כיהנה כחברת הנהלה ומנהלת פרויקטים.

אדלר תחליף בתפקיד את תמר אחיטוב, שעוברת מתפקיד מנכ"ל חטיבת קפה ומאפה באסם לתפקיד מנכ"ל החטיבה הקולינרית, במקומו של הרצל עוזר, שמונה באחרונה למנכ"ל HOT.