ההפתעה של רשת לבחירות: ניסים משעל חוזר לטלוויזיה עם תוכנית פוליטית חדשה

לפני כולםזאת לאחר היעדרות של שנתיים מהמרקע ; עמנואל רוזן צפוי להיות אחד מחברי הפאנל הקבועים בתוכנית ; עליית התוכנית החדשה בהגשת משעל היא יוזמה של מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן

ניסים משעל עומד לחזור לטלוויזיה לאחר שנתיים של היעדרות מהמרקע. ל"גלובס" נודע כי בימים אלה עוסקים בזכיינית ערוץ 2 רשת בגיבוש פורמט לתוכנית פוליטית שתעלה בהנחייתו של משעל כבר בתקופה הקרובה, זאת לקראת הבחירות הקרובות שיערכו בעוד 3 חודשים.

עוד נודע כי עמנואל רוזן צפוי להיות אחד מחברי הפאנל הקבועים בתוכנית.

על-פי הערכות, מדובר בשלב זה בקונספט של תוכנית בה משעל יהיה המגיש הראשי של התוכנית, ואליו יצורפו חברי פאנל. יחד עם זאת, עדיין לא נקבעה שעת התוכנית ויום השידור, כמו גם שמה של התוכנית. עלייתה של התוכנית החדשה בהגשתו של משעל הינה יוזמה של מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן.

עד למועד זה לא ניתן היה להשיג את תגובת רשת ואת תגובתו של משעל.

כזכור, במשך שנים הוביל משעל את התוכנית "משעל חם" ברשת, ונחשב היה לאחד מהטאלנטים הבולטים של הזכיינית. בטרם מכרז ערוץ 2 החתימה רשת את משעל על חוזה טאלנט ארוך-טווח, וגם במהלך השנתיים האחרונות, על אף שלא שידר בטלוויזיה, נימנה משעל על הטאלנטים של רשת.

לפני מספר חודשים התמודד משעל על תפקיד מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2, לאחר שבעלי המניות הן של קשת והן של רשת תמכו במינוי זה. בסופו של דבר מונה אבי וייס לתפקיד, לאחר שמנכ"ל קשת, אבי ניר, תמך תמיכה מלאה במועמדותו של וייס - שקודם לכן שימש במשך מספר חודשים כמנכ"ל זמני של החברה.