שופטי פסטיבל לונדון, אחת מ-5 התחרויות החשובות בעולם הפרסום, בחרו במודעת orange SMS כפיינליסטית בתחרות הפרינט. המודעה כבר זכתה להצלחה בינלאומית לאחר שזכתה באריה בפסטיבל קאן והיתה פיינליסטית בתחרות הקליאו - האוסקר האמריקני לפרסום.
המודעה, מבית שלמור-אבנון-עמיחי Y&R עבור המותג orange, מטפלת בנושא רגיש ביותר. בפעם הראשונה קוראת חברה סלולרית לאנשים שלא לשלוח SMS בנהיגה, בשל הסכנה הכרוכה בכך.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.