מודעת ORANGE SMS עלתה לגמר בפסטיבל לונדון לפרסום

המודעה, מבית שלמור-אבנון-עמיחי, קוראת לאנשים לא לשלוח SMS בזמן נהיגה

שופטי פסטיבל לונדון, אחת מ-5 התחרויות החשובות בעולם הפרסום, בחרו במודעת orange SMS כפיינליסטית בתחרות הפרינט. המודעה כבר זכתה להצלחה בינלאומית לאחר שזכתה באריה בפסטיבל קאן והיתה פיינליסטית בתחרות הקליאו - האוסקר האמריקני לפרסום.

המודעה, מבית שלמור-אבנון-עמיחי Y&R עבור המותג orange, מטפלת בנושא רגיש ביותר. בפעם הראשונה קוראת חברה סלולרית לאנשים שלא לשלוח SMS בנהיגה, בשל הסכנה הכרוכה בכך.