רשת קרביץ נערכת לשנת הלימודים באוניברסיטאות ומעלה קמפיין בהיקף של מיליון שקל, תחת הסיסמה: "גשם של מבצעים בקרביץ".
הקמפיין כולל מבצעים נרחבים על מחשבים ניידים, מדפסות, מסכי מחשב, GPS, נגני mp3, מצלמות ועוד. המבצעים יהיו בתוקף החל מה-7 בנובמבר ועד סוף החודש.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, כולל אינסרט בעיתונות, קידום בנקודות המכירה ומודעות באינטרנט.
רשת קרביץ מונה 74 סניפים ברחבי הארץ, ומחזיקה נתח שוק של כ-25% מתחום מוצרי החזרה לבית-הספר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.