קרביץ משקיעה מיליון שקל בקמפיין לקראת שנת הלימודים באוניברסיטאות

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, כולל אינסרט בעיתונות, קידום בנקודות המכירה ומודעות באינטרנט, תחת הסיסמה "גשם של מבצעים בקרביץ"

רשת קרביץ נערכת לשנת הלימודים באוניברסיטאות ומעלה קמפיין בהיקף של מיליון שקל, תחת הסיסמה: "גשם של מבצעים בקרביץ".

הקמפיין כולל מבצעים נרחבים על מחשבים ניידים, מדפסות, מסכי מחשב, GPS, נגני mp3, מצלמות ועוד. המבצעים יהיו בתוקף החל מה-7 בנובמבר ועד סוף החודש.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, כולל אינסרט בעיתונות, קידום בנקודות המכירה ומודעות באינטרנט.

רשת קרביץ מונה 74 סניפים ברחבי הארץ, ומחזיקה נתח שוק של כ-25% מתחום מוצרי החזרה לבית-הספר.