תפוז: הרווח התפעולי בנטרול פעילות ה-BlogTV בחו"ל צמח ב-330% לכ-3.1 מיליון שקל

הרווח הנקי ברבעון צנח ב-83.4% ל-168 אלף שקל ; ההכנסות גדלו ב-33.7% לכ-10.1 מיליון שקל ; ההכנסות מתחום האינטרנט נותרו ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל והסתכמו ב-3.5 מיליון שקל

חברת תפוז אנשים פירסמה הבוקר (א') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2008.

בשורה התחתונה רשמה תפוז ברבעון השלישי רווח נקי בסך של כ-168 אלף שקל, צניחה של 83.4% לעומת קצת יותר ממיליון שקל ברבעון המקביל ב-2007. הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-10.1 מיליון שקל, גידול של כ-33.7% לעומת כ-7.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

לתפוז יש כיום 3 פעילויות עיקריות: הפעלת אתר אינטרנט הנהנה מהכנסות מפרסום, מכירת תכנים ויישומים סלולרים, ומוצר ה-BlogTV בחו"ל. הכנסות תפוז נובעות מהפעילות בתחומי האינטרנט והתוכן הסלולרי.

הכנסות החברה מתחום התוכן הסלולרי צמחו ברבעון השלישי של השנה בשיעור של כ-60% והסתכמו בכ-6.5 מיליון שקל. הגידול נובע בעיקרו מהרחבת היקף התכנים שמציעה תפוז וכן כתוצאה משיתופי פעולה עם שותפי תוכן שונים. בתחום האינטרנט הסתכמו הכנסות החברה ברבעון השלישי של השנה בכ-3.5 מיליון שקל, ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי בנטרול פעילותה בתחום ה-BlogTV בחו"ל, הסתכם ברבעון השלישי בכ-3.1 מיליון שקל, גידול של כ-330% לעומת כ-711 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

בסוף חודש מרץ 2008, עם מינוי של דן חן למנכ"ל החברה, החלה תפוז בתהליך רה-ארגון והתייעלות, במסגרתם היא מתמקדת בתפעול ופיתוח של פעילויות הליבה של החברה. תהליך הרה ארגון כלל בין היתר החלפה וצמצום במספר המנהלים בחברה. על פי בדיקות שנעשו על ידי החברה, נכנסו לאתר תפוז החודש כ-2.4 מיליון גולשים.

דן חן, מנכ"ל תפוז, אמר היום: "אנו מתכוונים להמשיך ולנצל את היכולות שלנו בתחום הסלולר, הקהילות ותכני הגולשים באינטרנט וכן את מיצובה הגבוה של תפוז בשוק האינטרנט והסלולר, על-מנת להגביר את מגמת השיפור". חן הוסיף כי "אנו צופים גידול בפרסום בוידאו באינטרנט שבוודאי יבוא לידי ביטוי בהכנסות.