מאיימים על JDATE? אתר "חבר'ה דייט" ימוזג עם אתר "בליינד דייט"

במסגרת המיזוג, גולשי "חבר'ה דייט" יעברו ל"בליינד דייט" ללא צורך בהרשמה נוספת ; מדובר בפעילות המשמעותית הראשונה מאז רכישת אתר חבר'ה ע"י חברת גלובל נטוורקס

גלובל נטוורקס, המפעילה את הרשת החברתית חבר'ה, הודיעה היום (ב') כי היא ממזגת את שני האתרים שבבעלותה, "חבר'ה דייט" ו"בליינד דייט", במטרה ליצור אתר היכרויות גדול יותר. במסגרת המיזוג, גולשי "חבר'ה דייט" יעברו ל"בליינד דייט" ללא צורך בהרשמה נוספת.

לדברי גלובל נטוורקס, בליינד דייט הוא אתר ההיכרויות השני בגודלו בישראל, שהוקם ב-1999, והוא מונה 340 אלף חברים. בין היתר מציע האתר מנוע היכרויות חכם ומערכות צ'אט מתקדמות. חבר'ה דייט הוקם בשנת 2002, וכיום פעילים בו כ-140 אלף חברים. בעקבות המיזוג יכיל האתר כחצי מיליון משתמשים.

גיא כהן, מנכ"ל גלובל נטוורקס, אמר בתגובה: "לאחר שנה של תחרות קשה מול הרשתות החברתיות, אנו מזהים חזרה מסיבית של גולשים לאתרי ההיכרויות שלנו (בליינד דייט, אקסלאב וחבר'ה דייט). הגולשים הבינו כי אין תחליף לאתרי הכרויות כפלטפורמה למציאת אהבה, זוגיות וריגושים. המיזוג בין 'בליינד דייט' ל'חבר'ה דייט' מאפשר לנו להציע לגולשינו את מאגר מחפשי האהבה הגדול ביותר בישראל, וישפר משמעותית את סיכויי ההצלחה של המנויים שלנו".