אתר המכירות הפומביות האנגלי בידסטר השיק גירסה ישראלית

האתר, המציע מבחר מוצרי פרימיום כגון דירות, רכבים, אופנה וגאדג'טים, מתמחה במכירות פומביות הפוכות שבהן זוכה מי שמציע את הצעת המחיר הזולה ביותר והייחודית

האתר האנגלי למכירות פומביות הפוכות של מוצרי פרימיום, בידסטר, מגיע לישראל ומשיק היום (ב') את הגרסה הלוקלית שלו. האתר, שהוקם בבריטניה ב-2006, מציע דרך קניות חווייתית, המשלבת משחק ומיומנות, לרכישת מבחר מוצרי פרימיום (כמו דירות, רכבים, אופנה וגאדג'טים) במחירים נמוכים בצורה קיצונית.

האתר מאמץ את מודל המכירות הפומביות ההפוכות, על-פיו האדם שהגיש את הצעת המחיר הזולה ביותר והייחודית (שאין לה הצעה זהה) - הוא הזוכה במוצר. את ההצעות לרכישת המוצרים ניתן להגיש הן באמצעות האתר והן באמצעות הסלולר. לרגל ההשקה בישראל יעמיד האתר למכירה פומבית מכונית פורשה בסכום שיחל באגורה אחת.

כיום פועל האתר ב-7 מדינות באירופה, בהן שבדיה, גרמניה ואיטליה, כאשר ישראל היא המדינה השמינית שבה יושק האתר. לניהול השלוחה הישראלית של האתר מונה יניב חנינה אשר בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל הפיתוח העסקי של אתר NRG מעריב.

חנינה אמר בתגובה כי "הייחוד הבולט שמבדל את האתר מאתרים דומים בעולם, הוא העובדה שלא נחוצה כמות מינימלית של הצעות על מנת לסיים מכרז ולמכור את המוצר לזוכה. המכרז מסתיים בזמן שנקבע מראש ולכן גולשי בידסטר נהנים מחוויית משחק מושלמת ולא מייגעת התלויה בכמות המשתתפים".

חנינה הוסיף כי "המכרזים באתר מפוקחים על-ידי חברת רואי החשבון BDO העולמית, אשר מקפידה לפקח על התהליך הן על-ידי יצירת קשר עם הלקוח והן על-ידי ביקורת על המערכת התפעולית של בידסטר".

מנכ"ל בידסטר העולמית, פליקס ליברמן: "ישראל היא מדינה מתקדמת מבחינת תקשורת סלולארית ואינטרנטית, והצרכן הישראלי שאוהב מוצרי צריכה ומותגים, הופך את השוק הישראלי למעניין". לדבריו, המשבר הכלכלי מעצים את העובדה שאנשים מעוניינים לרכוש מוצרים פופולריים ויוקרתיים במחיר נמוך יחסית.