אוהדי מנצ'סטר יונייטד יגישו תלונה לרשות הבריטית לסחר הוגן נגד קבוצתם

ארגון מטעם אוהדי אלופת אנגליה מוחה על העלייה במחירי המנויים - בעונת 2004/05 מחיר של מנוי למקום מסויים באצטדיון אולד טראפורד עלה 532 ליש"ט, כאשר העונה מנוי לאותו מקום בדיוק יכול להגיע ל-1,414 ליש"ט

ארגון מטעם אוהדי קבוצת הכדורגל האנגלית מנצ'סטר יונייטד (MUST), שטוען כי הוא מייצג כ-34 אלף מאוהדי המועדון, יגיש תלונה לרשות הבריטית לסחר הוגן כנגד מחירי המנויים התופחים במשחקי הבית של השדים האדומים באצטדיון אולד טראפורד.

"מאז שמשפחת גלייזר השתלטה על המועדון ב-2005", נרשם במכתב התלונה של MUST, "מחירי המנויים עלו בכמעט 60 אחוז בממוצע. בעונת 2004/05, מחיר של מנוי לכיסא באחד היציעים עלה 532 ליש"ט. בעונה הנוכחית, מנוי למקום דומה עולה 912 ליש"ט, ובנוסף בעל המנוי מחוייב להסכים שיחייבו את כרטיס האשראי שלו גם על משחקי הגביע והצ'מפיונס ליג של הקבוצה, מה שמעלה את המחיר לסך של 1,414 ליש"ט.

"אנחנו מבינים שעליית המחירים היא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים כיום, אבל צריך לזכור שמנצ'סטר יונייטד פועלת בתחום שבו אין לה בעצם מתחרים - כל האוהדים שלה הם לקוחות שבויים. לכן העלאת המחירים מצביעה על שימוש לרעה בכוח של החברה".

הדיון בנושא תלונתם של אוהדי היונייטד ייערך ב-10 לדצמבר. גם אם הרשות לסחר הוגן לא תפסוק לטובתם, ברור כי העובדה שאוהדי יונייטד התארגנו, הוציאו כספים ושכרו עורכי דין על מנת להתלונן נגד הקבוצה, מהווה מבוכה עבור אלופת אנגליה.