ראש בראש: ערוץ 10 מתכנן תוכנית בחירות שתתחרה בזו של רשת

התוכנית החדשה של ערוץ 10 תוגש ע"י ירון לונדון ומוטי קירשנבאום ; זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה לשדר תוכנית בחירות בהנחייתו של ניסים משעל

ערוץ 10 שוב יוצא ראש בראש מול רשת: הנהלת הערוץ שוקלת לשדר תוכנית חדשה לקראת הבחירות הקרובות לראשות הממשלה בהגשתם של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום, אשר תשודר במקביל לתוכנית אותה מתעתדת זכיינית ערוץ 2 רשת, לשדר בהגשתו של ניסים משעל, כך נודע ל"גלובס".

מדובר בתוכנית חדשה של לונדון וקירשנבאום שתשודר בנוסף לתוכניתם היומית של השניים, שמשודרת בערוץ בכל יום בשעה 19:00-20:00 ונחשבת לאחת מתוכניות הדגל של הערוץ מזה שנים. בתוכנית החדשה צפויים השניים לראיין את המועמדים לראשות הממשלה כמו גם אישים פוליטיים בכירים נוספים.

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "יש מחשבה על תוכנית בחירות עם לונדון וקירשנבאום, אך עדיין לא נקבע לה שיבוץ".

כפי שפורסם ב"גלובס", אחרי היעדרות של שנתיים מהמסך, ניסים משעל, שהיה אחד הטאלנטים הבולטים של רשת, עומד לחזור עם תוכנית חדשה לקראת הבחירות. ברשת שומרים על חשאיות לגבי יום שידור התוכנית, שעת השיבוץ שלה וחברי הפאנל הקבועים שיהיו חלק מהתוכנית. על-פי הערכות, צפוי עמנואל רוזן להיות אחד מהם.

אם שתי התוכניות, של משעל ושל לונדון וקירשנבאום, ישודרו האחת במקביל לשנייה, באותו היום ובאותה השעה, זה עשוי להזכיר את ימי שידורה של העונה הראשונה של "הישרדות" בהם ניסה ערוץ 10 לכוון את שיבוצה של התוכנית אל מול ימי השידור של רשת, דבר שהיווה בעיה רצינית לרשת באותם ימים בהם היא סבלה מנחיתות משמעותית ברייטינג.

יחד עם זאת, יש לזכור כי ימי השידור של רשת הם רביעי עד שבת כך שצפוי כי בשל אופייה של התוכנית, כתוכנית בחירות, היא תשובץ בימי רביעי או חמישי. מנגד, ערוץ 10 משדר בימי חמישי את משחקי הכדורסל של קבוצת מכבי תל אביב במסגרת היורוליג, מה שלא יותיר יותר מדי אפשרויות תמרון במידה ורשת תשדר את תוכניתו של משעל בימי חמישי.