פרטנר מתלוננת: HOT מעכבת את כניסתנו לטלפוניה הנייחת

פרטנר סבורה כי HOT מעכבת את תהליכי הבדיקות והחיבור לרשת שלה באופן מכוון, ואף איימה כי לא תציע שירותים על גבי הרשת של HOT אלא רק על הרשת של בזק - מתוך תחושה שמדובר בעיכובים לא ענייניים

חברת פרטנר פנתה למשרד התקשורת והתלוננה על כך שהיא סובלת מעיכובים מצד HOT במסגרת מהלכיה לכניסה לתחום הקישוריות לאינטרנט ולתחום הטלפוניה הנייחת. פרטנר סברה כי HOT מעכבת את כל תהליכי הבדיקות והחיבור לרשת שלה באופן מכוון, ולכן עירבה את משרד התקשורת בעניין. בסופו של דבר הסתדר הנושא, ו-HOT תשלים את החיבור של רשת פרטנר כמתוכנן, מה שיאפשר לפרטנר לצאת עם השירותים החדשים שלה כבר בזמן הקרוב.

ל"גלובס" נודע כי בשלב מסוים איימה פרטנר כי היא לא תציע שירותים על גבי הרשת של HOT ותציע אותם רק על הרשת של בזק, כאמור מתוך תחושה שמדובר בעיכובים לא ענייניים. פרטנר מתכוונת לשמש כספקית אינטרנט והיא חייבת להשתמש ברשתות של בזק ושל HOT במקביל כדי להגיע לכמה שיותר בתי לקוחות.

HOT מצידה טענה כי פרטנר פעלה מולה בצורה אגרסיבית ודרשה ממנה לחבר את הרשת שלה על פי תנאים שהיא הציבה, מה שלא היה מקובל על HOT. במשרד התקשורת אישרו כי נעשתה פנייה על ידי פרטנר ושהם בוחנים את הנושא.

מ-HOT נמסר כי "פניית פרטנר תמוהה ועל גבול הפאתטיות. רק לאחרונה התקיימה פגישה בין נציגי HOT ופרטנר והנושא נמצא בשלבי הבהרה וסיכום בין הצדדים. לכן תמוה שבפרטנר מעדיפים להסתמך על פתרונות בנושא דרך התקשורת, במקום להסתמך על סיכומי פגישה עניינית ורצינית בנושא".