הדס גולדשטיין, מנכ"לית "דה מרקר" בחמש השנים האחרונות, מסיימת את תפקידה

ב"הארץ" מציינים כי הסיבה לכך היא כוונה להקים מיזם משותף עם העיתון, אך לא מן הנמנע כי סיום התפקיד של גולדשטיין נובע משינויים פרסונליים בעיתון, הכוללים את מינוי רמי גז לתפקיד מנכ"ל קבוצת "הארץ"

הדס גולדשטיין, מי ששמשה במשך למעלה מחמש שנים כמנכ"לית "דה מרקר", המוסף הכלכלי של עיתון "הארץ", מסיימת את תפקידה.

ב"הארץ" מציינים כי הסיבה לכך היא כוונה להקים מיזם משותף יחד עם העיתון. יחד עם זאת, לא מן הנמנע כי סיום התפקיד של גולדשטיין נובע בין השאר משינויים פרסונליים בעיתון, הכוללים בראש ובראשונה את מינויו של רמי גז לתפקיד מנכ"ל קבוצת "הארץ" - מינוי שהתרחש בעקבות פרישתו של מנכ"ל קבוצת "הארץ" הקודם, יוסי ורשבסקי, ומינויו למנכ"ל ערוץ 10.

במהלך השנים האחרונות היתה גולדשטיין אחראית על ניהול "דה מרקר" - המוסף ואתר האינטרנט, ולא מן הנמנע כי מהלך זה צפוי להביא עמו שינויים נוספים ורבים.

כפי שפורסם ב"גלובס", עיתון "דה מרקר" ביצע לאחרונה ניסיון להגדיל את תפוצתו, באמצעות שיתוף-פעולה עם עיתון החינם "ישראל היום" שבבעלות המיליארדר שלדון אלדלסון. למשך תקופה, הופץ "דה מרקר" בחינם בתוך "ישראל היום" - דבר שיכול להגדיל את התפוצה משמעותית ולבוא לידי ביטוי בסקר TGI, אשר בוחן את היקפי התפוצה של העיתונים בישראל.

לא ניתן היה לקבל את תגובת "הארץ" או "דה מרקר" לידיעה.

הדס גולדשטיין מסרה בתגובה: "מעולם לא העמדתי את מועמדותי לתפקיד זה. אני רואה את העתיד שלי בעולם האינטרנט, ושמחה על הקרדיט העצום שקיבלתי מקבוצת 'הארץ' להקים את המיזם באופן עצמאי, בשיתוף הקבוצה".