אתר תפוז יוצא בשיתוף-פעולה עם אתר דפי זהב

במסגרת שיתוף-הפעולה יופיעו בפורומים בתפוז אינדקסים של בעלי עסקים הרלוונטיים לנושאי הפורומים ; גולשי הפורומים בתפוז יוכלו לרכוש מיקום באינדקס העסקים שיופיע בפורום, באמצעות רכישה ישירה באתר תפוז

אתר תפוז יוצא בשיתוף-פעולה עם אתר דפי זהב, במסגרתו יופיעו בפורומים בתפוז אינדקסים של בעלי עסקים הרלוונטיים לנושאי הפורומים. כך, לדוגמה, יופיע בפורום אופנועים אינדקס של עסקים מתחום האופנועים. במקביל, יופיעו באינדקס העסקים באתר דפי זהב קישורים לפורומים הרלוונטים בתפוז.

כמו כן יוכלו גולשי הפורומים בתפוז לרכוש מיקום באינדקס העסקים שיופיע בפורום, באמצעות רכישה ישירה באתר תפוז. הדבר יאפשר להם לקדם את העסקים במקום להעלות הודעות שיווקיות בתוך הפורומים.

במקביל, דפי זהב תציע ללקוחותיה חבילות פרסום באינדקס העסקים בפורומים של תפוז. ההכנסות מפרסום תתחלקנה בין שני הצדדים.

שיתוף-פעולה זה מתווסף לשיתוף-הפעולה שנוצר לאחרונה בין תפוז לאתר זאפ (גם הוא מקבוצת דפי זהב), במסגרתו יכולים גולשי זאפ לקבל חוות דעת מהפרומים בתפוז על מוצרים בהם הם מעוניינים, כאשר במקביל לגולשי הפורומים בתפוז יש גישה ישירה וממוקדת לזירות השוואות המחירים הרלוונטיות בזאפ.

דן חן, מנכ"ל תפוז, אמר בתגובה: "שיתוף-הפעולה החדש מייצר כלי פרסום אפקטיבי וממוקד ביותר למאות אלפי בתי-עסק, ומאפשר להם לפרסם בתקציב נמוך תוך כדי חשיפה לקהל הרלוונטי עבורם. מעבר לכך, מדובר בערך נוסף לגולשים בפורומים, המקבלים כלים ושירותים המותאמים לסביבת התוכן הרלוונטית".

אלון רז, סמנכ"ל השיווק של דפי זהב, הוסיף: "שיתוף-הפעולה עם תפוז ממשיך את מדיניות שיתופי-הפעולה של דפי זהב עם שחקנים מובילים בשוק האינטרנט הישראלי, וזאת מתוך מטרה לספק לגולשים מידע מקיף, עדכני ורלוונטי על בתי-עסק, בכל מקום ובכל זמן".