גם אלכס שניידר מתייעל: מרכז את עסקיו ברוסיה בעיר מוסקבה

דיווחים ברוסיה: חברת Midland Development של הבעלים הישראלי-קנדי של מכבי ת"א בכדורגל תצמצם פעילות בפריפריה, ותרכז את כל עסקיה בבירה מוסקבה ; החברה רכשה לאחרונה מרכז מסחרי ב-80 מיליון דולר

המיליארדר והבעלים של מכבי ת"א בכדורגל ותאגיד Midland Group, איש העסקים הישראלי-קנדי אלכס שניידר, החליט להקפיא את עסקיו בפריפריה הרוסית ולהתרכז במוסקבה. כך מפרסמים כלי התקשורת במדינה. מהדיווחים לא ברור כרגע איזה עסקים, אם בכלל, מתכוון למכור שניידר.

על פי הדיווחים, חברת Midland Development, החברה הבת של Midland Group, רכשה לאחרונה מרכז מסחרי בשם "מיליון דברים" בשכונה ביבירבו במוסקבה. שטח המרכז הוא 26 אלף מ"ר, ועלות העסקה היא כ-80 מיליון דולר. החברה מתכוונת להשקיע 120 מיליון דולר בהרחבת המרכז, מתוך הרווחים מעסקי המתכות והנדל"ן המניבים האחרים שלה. במקביל מתכוון להנזיל שניידר חלק מנכסיו מחוץ לבירת רוסיה.

בין עסקיו של שניידר (40), שרכש אשתקד את קבוצת הכדורגל הישראלית בכ-65 מיליון שקל, נמצא מפעל "זאפורוז'סטל", אחד ממפעלי המתכות הגדולים באוקראינה שאחראי על מירב הכנסות Midland Group. במקביל מחזיק שניידר, שהונו מוערך על ידי המגזין "פורבס" בכ-1.8 מיליארד דולר, גם בבתי מלון ובקזינו במוסקבה.