נורטל ישראל נאלצה להבהיר: הסניף המקומי פועל כרגיל

שלחה מכתב הבהרה לכל שותפיה העסקיים בישראל ; החוזר הופץ בעקבות אזהרת הרווח שפירסמה נורטל העולמית

נורטל ישראל נאלצה לשלוח מכתב הבהרה לכל שותפיה העסקיים בישראל ולהזים את ההערכות שנשמעו בדבר עצירת פעילות החברה בישראל על רקע הדו"חות האחרונים של נורטל העולמית. החוזר הופץ בעקבות אזהרת הרווח שפרסמה נורטל.

נורטל העולמית סובלת ברבעונים האחרונים מירידה מתמשכת בתוצאותיה והמניה שלה נחתכת מרבעון לרבעון. כל התוכניות שניסה נשיא החברה, מייק זפירובסקי, להוביל לא הצליחו למנוע את ההיחלשות של נורטל בעולם, ובין היתר גם בישראל.

בשוק המקומי פעילות נורטל מתחלקת לשוק האנטרפרייז (השוק המוסדי) ולשוק הטלקום.

בעוד שבשוק הארגונים הגדולים החברה מצליחה לא רע, הרי שבשוק הטלקום החברה מוכרת הרבה פחות ממה שמכרה בעבר ולמעשה היא לא זכתה באף חוזה משמעותי אצל המפעילים הגדולים.

כרגע יש לחברה נוכחות בולטת ב-HOT, שעליה מבוססת רשת הטלפוניה שלה, אך בבזק, הלקוחה הגדולה שלה בעשורים האחרונים, היא חדלה למכור והיא בתהליכי יציאה מהרשת שלה.

נורטל ישראל עובדת עם חברות אינטגרציה בולטות וביניהן בינת, טלדור ו בזק בינלאומי, בעיקר בתחום המרכזיות לעסקים קטנים ובינוניים ובתחום רשתות המחשוב.

לכל אלו היא נאלצה להודיע שאין בכוונתה להפסיק את פעילותה בישראל. החברה הסבירה כי התוצאות העולמיות מוסברות בין היתר מפעילות חשבונאית ולא מירידה ריאלית. נורטל העולמית שלחה מכתב דומה ללקוחותיה הגדולים בארה"ב.