ערוץ הספורט יעלה מבזקי וידיאו של "חדשות הספורט" באתרים שונים

מדובר במבזקים בני 4 עד 7 דקות שישודרו פעמיים ביום באתרים השונים, ובהם וואלה, ynet, נענע 10, nrg ,NFC, תפוז ואתרים נוספים

ערוץ הספורט יעלה מבזקי וידיאו של "חדשות הספורט" באתרי האינטרנט. מדובר במבזקים בני 4 עד 7 דקות שישודרו פעמיים ביום באתרים השונים, ובהם וואלה, ynet, נענע 10, תפוז, nrg, NFC ואתרים נוספים - כך נודע ל"גלובס".

המבזקים יועברו ישירות מאולפן חדשות הספורט ויכללו תקצירי משחקים, ראיונות, מסיבות עיתונאים, ידיעות חדשותיות שוטפות, עדכוני תוצאות מהארץ ומהעולם ותכנים נוספים.

בין התקצירים במבזקים יכללו כל משחקי ליגת העל והליגה הלאומית בכדורגל, משחקי מכבי תל אביב ביורוליג ומשחקי ליגות הכדורגל והכדורסל הגדולות באירופה. את המבזקים יגישו אנשי "חדשות הספורט" ובהם מירי נבו, אלי אילדיס, שרון פרי ורוני בראון.

"חדשות הספורט" היא אחת מתוכניות הדגל של ערוץ הספורט מזה כעשור. המהדורה משודרת פעמיים ביום כשהמהדורה המרכזית בהגשת מירי נבו ואלי אילדיס משודרת מידי לילה בשעה 23:00 בערוץ ספורט 5.

מנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, מסר כי "שיתוף-הפעולה החדש נותן לכל חובבי הספורט את האפשרות ליהנות גם באינטרנט מזכויות השידור הבלעדיות שלנו ומאיכויות של ערוץ הספורט במסגרת מבזקי 'חדשות הספורט' - לא רק אצלנו באתר אלא גם בכל אחד מהאתרים הגדולים בישראל. זה שירות שאנו מספקים לכל הגולשים, ללא קשר לזהות אתר הבית שלהם, ואני משוכנע שנרחיב שירות זה בהמשך למבזקים על פני כל שעות היום, לטובת חובבי הספורט".