גיא טולדנו מונה למנהל קמפיין הבחירות של מפלגת מרצ ותנועת השמאל החדשה

נסים דואק יהיה אחראי על מערך התקשורת של הקמפיין ; דרור שטרנשוס מונה ליועץ מיוחד לקמפיין ; ערן ארדן ינהל את קמפיין האינטרנט ; הסוקרת דליה שיינדלין תנהל את המחקר ; מלי כהן-ברייר מונתה לדוברת מפלגת מרצ

מפלגת מרצ ותנועת השמאל החדשה הודיעו היום (ד') על שורת מינויים לקמפיין לקראת הבחירות הקרובות:

גיא טולדנו, מנכ"ל חברת האסטרטגיה והמיתוג קונספטיקה, מונה למנהל הקמפיין; נסים דואק, המנכ"ל ובעלים של משרד יוניק תקשורת, יהיה אחראי על מערך התקשורת של הקמפיין; ודרור שטרנשוס, לשעבר מבעלי משרד הפרסום יורו תל-אביב, מונה לתפקיד יועץ מיוחד לקמפיין.

ערן ארדן, מנכ"ל משותף בגריי אינטראקטיב, ינהל את קמפיין האינטרנט; והסוקרת דליה שיינדלין תנהל את המחקר. מלי כהן-ברייר מונתה לדוברת מפלגת מרצ.