הבונוס האישי של שחקני פילדלפיה עבור הזכייה בוורלד סרייס - 350 אלף דולר

שחקני הפיליז, אלופת ליגת הבייסבול האמריקנית (MLB) הטרייה, יהנו מסך בונוסים של 18.4 מיליון דולר ; כל אחד משחקני סגנית האלופה טמפה ביי רייס יסתפק בבונוס של 225 אלף דולר

הבונוס של כל אחד משחקני פילדלפיה פיליז על הזכייה ב"וורלד סרייס", אליפות ליגת הבייסבול האמריקנית (MLB), יעמוד על כ-350 אלף דולר. כך הודיעה הנהלת ה-MLB. בסך הכל יעמוד סך הבונוסים הכולל על 18.4 מיליון דולר.

שחקני טמפה ביי רייס, שהפסידו לפיליז 4-1 בסדרה שהסתיימה בתחילת החודש, יאלצו להסתפק בבונוס אישי של כ-225 אלף דולר. הבונוס הכספי שמחלקת הליגה ל-12 הקבוצות שהעפילו לפלייאוף, מחושב על פי 60% מההכנסות שלהן משלושת המשחקים הראשונים באליפות הדיוויז'ן, פלוס 60% מההכנסות של הפיינלסטיות מארבעת המשחקים הראשונים בסדרת הגמר. ככל שלקבוצה יש יותר משחקי בית בפלייאוף, ההכנסות שלה גדולות יותר והבונוסים גדלים בהתאם.

לפיליז היה יתרון ביתיות בסדרת הגמר, ולכן הבונוסים של השחקנים היו יותר גבוהים. עם זאת הבונוסים שלה נמוכים ב-2.6% מאלה של הזוכה בוורלד סרייס אשתקד - בוסטון רד סוקס.

אגב, לפחות עבור חלק משחקני הפיליז, מדובר בסך הכל בכסף קטן: שחקן השדה ראיין הווארד, הרוויח בעונה החולפת 10 מיליון דולר, הפיצ'ר ברט מאיירס הרוויח 8.6 מיליון דולר, ובסך הכל עוד חמישה משחקני האלופה הרוויחו העונה משכורות שגבוהות מ-5 מיליון דולר.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט