באלמר שוב רוצה את יאהו: "רעיונות טובים יש לבצע מהר ולא להתעכב - יש לפנות ליאהו מוקדם ככל האפשר"

מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, מינה בכיר לשעבר ביאהו לנשיא מיקרוסופט און ליין, שעשוי לקדם את המגעים ; לדברי באלמר, כעת ניתן להגיע במהירות להסכם "ולהעמיד מתחרה משמעותי מול גוגל"

כצפוי, פרישתו של ג'רי יאנג מתפקידו כמנכ"ל יאהו , מעוררת את מיקרוסופט ליזום מהלכים חדשים לשיתוף פעולה עם החברה, לאחר שהיוזמה למיזוג שתי החברות כשלה השנה, לאור התנגדותו של יאנג.

סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, אומר כי החברה צריכה לצאת בהצעה חדשה לרכישת פעילות החיפושים של יאהו. בראיון משותף עם קי לו, נשיא מיקרוסופט און ליין, שפורסם אתמול (ו') אמר באלמר כי הפניה ליאהו צריכה להיעשות "מוקדם ככל האפשר". הוא טען כי כעת יכולות שתי החברות להגיע במהירות להסכם.

יאהו ומיקרוסופט אינן מנהלות כעת מגעים כלשהם, אבל באלמר צוטט באחרונה מספר פעמים כאומר כי שיתוף פעולה בין שתי החברות יעמיד מתחרה משמעותי לגוגל שמובילה את שוק מנועי החיפוש באינטרנט ואת הפרסום המקוון המבוסס על חיפוש ברשת.

"אני חושב שבדרך כלל רעיונות טובים יש לבצע מהר ולא להתעכב. נראה שזה יהיה טוב עבור שני הצדדים, במיוחד עבור יאהו, אם נעשה זאת בהקדם ולא במאוחר. בסופו של דבר, זה יהיה משהו שגם יאהו תהיה מאוד מעוניינת בו", אמר באלמר.

דובר יאהו סירב להתייחס לדברים, אך מקורות המקורבים למועצת המנהלים של יאהו אמרו כי לא נדונה שום הצעה לשיתוף פעולה על מיקרוסופט, אך חבר אחד במועצת המנהלים, קארל אייקן, כבר הביע תמיכה פומבית בשיתוף פעולה כזה.

במיקרוסופט מקווים שקי לו, שמונה רק ביום ה' האחרון לנשיא מיקרוסופט און ליין, יתרום להצלחת המגעים בין הצדדים, מאחר שלו היה בעברו סגן נשיא בפועל לתחום הטכנולוגיה ביאהו. באלמר דחה את הטענות שקי לו מונה כדי במיוחד כדי להקל על חידוש המגעים בין מיקרוסופט ליאהו.