גלישה אינטראקטיבית: UserVoice מאפשר למשתמשים לשמור על קשר עם בעלי האתרים

המשתמשים יוכלו לרשום מהם התכנים המועדפים עליהם ואילו משתמשים אחרים יכולים לדרג את ההמלצות הללו ; וגם: trusteer.com מסייע למפעילי האתרים לנטרל התקפות של האקרים

1. אתר תחת התקפה

המשבר הפיננסי מהווה פתח להאקרים שונים לפרוץ לאתרים פיננסיים ולגנוב נתונים אישיים, ושירות חדש הקרוי Attack Trace מתיימר לסייע למפעילי האתרים בהתמודדות עם התופעה. השירות הוא כלי חיפוש, שמאפשר למשתמשים להקליד בתיבת החיפוש כתובת של אתר, ולבדוק תחת אילו התקפות אינטרנטיות הוא מצוי, אם בכלל. מנוע החיפוש מבצע דיאגנוזה של האתר, ובמידה והוא אכן הותקף, השירות בודק עד כמה חמורה ההתקפה ומחזיר למשתמשים דו"ח מפורט. הבעיה המרכזית שאיתה צריך להתמודד השירות הוא כיצד ניתן לזהות תוכנות זדוניות חדשות, ולא רק את אלו המוכרות.

2. פידבק מקוון

אתרים רבים מתלבטים אילו תכנים כדאי להם לייצר על מנת להגדיל את הטראפיק באתר, ואלו מוצרים כדאי להם להציע למשתמשים במטרה להגדיל את היקף המכירות המקוונות. שירות חדש בשם UserVoice מציע לבעלי אתרים וידג'ט שמאפשר להם לשמור על קשר עם הצרכנים/הלקוחות שלהם, ולשמוע מה הם היו רוצים לצרוך או לרכוש באתר. הווידג'ט מאפשר למשתמשים לרשום מהם התכנים המועדפים עליהם, ואילו משתמשים אחרים יכולים לדרג את ההמלצות הללו, כך שבעלי האתרים יקבלו מידע לגבי העדפות הגולשים, יוכלו למקד את מאמציהם במיקסום התכנים או המוצרים המועדפים, ולנצל את חלון ההתקשרות עם המשתמשים, במטרה לשמור עימם על קשר ולהגדיל את רמת הנאמנות שלהם.

3. פלטפורמת בלוגינג

בשבוע שעבר הושקה פלטפורמת בלוגינג חדשה שנקראת Kontain, אשר מיועדת למשתמש הפשוט שלא בקיא ברזי הטכנולוגיה. בהתאם לכך, יצירת בלוג חדש בפלטפורמה זו היא הליך פשוט, בהשוואה לפלטפורמות קיימות - כל מה שיש לעשות הוא להזין כתובת דואר אלקטרוני אישית, ולהעלות פוסטים. מלבד שאלת ההישרדות הכללית שאופפת את תעשיית האינטרנט, הבעיה המרכזית איתה תיאלץ החברה להתמודד היא איך ניתן לשכנע בלוגרים לנטוש פלטפורמות מתחרות כדוגמת Tumble, Vox ו-Wordpress.

4. מסנג'ר וירטואלי

שחקניות האינטרנט הגדולות מציעות למשתמשים תוכנות מסרים מידיים שונות, וכעת סטארט-אפ גרמני חדש Club Cooee נכנס לזירה. החברה השיקה שירות מסרים מידיים תלת ממדי - הכלאה בין תוכנות IM רגילות ועולם וירטואלי כגון סקנד לייף. משתמשים יכולים לצ'וטט אחד עם השני באמצעות בועות צ'אט, תוך שימוש בדמויות אווטר, כמו גם לשתף אחרים בתמונות ולינקים, לשחק משחקים ולנהל שיחות מרובות משתתפים. המודל העסקי מתבסס על שוק המוצרים הנלווים, שמאפשרים למשתמשים לשדרג את הדמויות שעיצבו, לצד שירותי פרימיום נוספים שיושקו בעתיד.