לא רק חברות טלקום: חוזה ראשון לבאטמ עם חברת ציוד רפואי

שווי החוזה מעל מיליון דולר והוא יבוא לידי ביטוי בדו"חות החברה ב-2009 *המניה היא בין המניות הישראליות היחידות שעלתה מתחילת השנה *צבי מרום, המנכ"ל: "יש לי סיבות להיות אופטימי"

צבי מרום לא קופא על השמרים. חמישה חודשים לאחר שהכריז על כניסת החברה לשווקים ורטיקאליים נוספים, מלבד טלקום ודוגמת ציוד רפואי ומערכות מעקב, מנכ"ל באטמ מספק את הסחורה. באטמ, הנסחרת בבורסה הראשית של לונדון, הודיעה הבוקר על חוזה ראשון שחתמה עם חברה הפועלת בענף הציוד הרפואי.

באטמ תספק ליצרנית גרמנית מובילה של ציוד רפואי (שמה לא ננקב) פיתרון כולל, שיכיל חומרה, תוכנה וגם אפליקציות אחרות. באטמ, כזכור, מייצרת ומשווקת ציוד מתגים (נתבים) מבוססי IP עבור חברות טלקום, ונחשבת לאחת החברות הישראליות הוותיקות שהונפקו בשוק ההון הבריטי.

לדברי מרום, החברה הגרמנית מפתחת, מייצרת ומשווקת ציוד לבדיקות מעבדה וציוד סטריליזציה. באטמ תספק לחברה הגרמנית את הפיתרון במהלך השנה הבאה, ושווי החוזה הנוכחי בין שתי החברות הינו קצת מעל מיליון דולר, עם אפשרות לאפסייד בטווח הבינוני עד הארוך. "אני מאוד שמח שיש באפשרותי לבשר על התפתחות זו בפרק זמן יחסית קצר מאז הכרזנו על תוכניותינו", מציין מרום.

כזכור, באטמ השקיעה לאחרונה בחברת ציוד רפואי מזרח אירופאית, אך מרום מדגיש כי הפיתרון שיינתן לחברה הגרמנית פותח במחלקת המו"פ של החברה שיושבת בנווה אילן, סמוך לירושלים. "שם אנו מתרכזים בפיתוח פתרונות עבור ענף הציוד הרפואי", מבהיר מרום.

מרום הוא איש מאוד אופטימי, וגם היום במהלך השיחה עימנו, הוא טרח להבהיר שהוא נותר כזה. "ויש לי סיבות", אמר והתכוון, גם אם לא הודה בכך, לפעילות החברה ולהתנהגות המניה שלה. מניית באטמ היא כרגע אחת המניות הישראליות היחידות באירופה שרושמת לזכותה תשואה חיובית מתחילת השנה - 2.4% (10.4% בשנה האחרונה). מחיר המניה - 32 פני - משקף שווי חברה של 187 מיליון דולר. אכן, למרום יש סיבה מספיק טובה להיות אופטימי. *